Gå til innhold

Noen som har erfaring med EL-test (strimmel) fra billigtester?? Kan dere hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble så glad, så glad når jeg tok testen for en liten stund siden for det kom 2 streker!! (har hatt litt problemer med mangelfull EL) Men så leste jeg bruksanvisningen og der stod det at begge streker måtte være like kraftige, eller teststreken litt kraftigere enn kontrollstreken. Men hva menes med kraftig? Er det fargen på streken eller tykkelsen? Begge streker er like kraftige på fargen, men teststreken er mye smalere enn kontrollstreken.. Har det noe å si?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bruker også billigtester, og får samme resultat som deg.. tynnere teststrek enn kontrollstrek.. Jeg tolker bruksanvisningen dit hen at det er fargestyrken på streken som har betydning.. Altså, hvis teststreken er like sterk eller sterkere i farge vil egget slippe om 12-36 timer eller hva det er for noe... Test igjen i morgen du, og frem til teststreken er svak igjen, så tipper jeg du har hatt eggløsning.. Jeg har positive tester flere dager ihvertfall, og det er jo den dagen den er negativ igjen at egget slipper...

Lykke til :-)

Skrevet

mine blir mørk blå når jeg har el og de pleier den vere i 2-3 dager...men ikke alle som har like streke utslag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...