Sunniva78 har to små Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Vi begynte med grøt for ca 3 uker siden, da var lillegutt 5 mnd. Vi har gitt litt på morningen og litt om kvelden, han har spist ca en halv porsjon pr gang. Men nå spiser han nesten en hel porsjon, og da er det vel litt drøyt å gi to ganger om dagen..? Og når er det best å gi?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hvorfor er det drøyt å gi to ganger for dagen? Han kan jo får melk og grøt både til frokost og kvelds? Hvis han drikker melk først vil han sikkert spise mindre porsjon.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg begynte med grøt til frokost i 8-9 tiden og ga det en måned før jeg begynte på kveldstid. Nå er det 1 porsjon om morningen med vann til etter amming, og en full porsjon igjen om kvelden, med melk en halvtime etterpå.
Sunniva78 har to små Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg tenker egentlig mest på produksjonen min jeg da, melk skal jo helst være hovednæringen til de er ca 1 år har jeg lest...? I dag fikk han grøt på morran, og har ikke vært så veldig interessert i pupp på dagtid... Til kvelds siste han en hel porsjon. Vel, jeg får prøve meg litt frem, kan jo være han ikke blir fornøyd om han kun får 1 gang om dagen...
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg gir grøt hver morgen---middag og grøt igjen på kvelden.Tror det er det vanligste?Gir han pupp innimellom måltiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå