Gå til innhold

Noen som kan anbefale en skikkelig feel-good romantisk komedie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå og se "Mamma mia" på kino. Ble i skikkelig godt humør og i magen dansa han som bare det. Det må nok bli et ABBA-fan, selv om mor ikke er det...En annen film jeg nettopp "fikk lov til" å leie av mannen min var "Knocked up" - en skikkelig tullete, men særdeles passende romantisk komedie. Film er mitt tidsfordriv for tiden siden jeg fortsatt er på ferie mens alle andre jobber og siden jeg ikke kan gå ut på fest på kveldene. Tror det er lurt å se mange feel good filmer slik at fosteret har det like bra som deg! Kos deg! :)

Skrevet

Under the Tuscan sun...

Skrevet

LANGE FLATE BALLER 2, Hysterisk morsom

Skrevet

"I can`t be your woman", eller noe sånt, syns jeg var en søt romantisk komedie

Skrevet

"Du har mail". Går i kveld kl 21, husker ikke kanal. Veldig søt film med Meg Ryan og Tom Hanks

Skrevet

Bridget Jones-filmene. Der får du både ledd og grått :)

Skrevet

å, akkurat idet jeg skulle til å skrive tittelen på verdens beste romantiske komedie så er den som blåst vekk fra hodet mitt.

Den me han som synger Christmas is all around you, istedetfor Love is all around you. Med Hugh Grant som statsminister.

hjernen min ble plutselig tom. Så irriterende. Noen som kan hjelpe?

Skrevet

LOVE ACTUALLY

(takk til google)

Skrevet

Henger meg på denne altså!

Love actually er tidenes beste romantiske komedie!

Har sett den 5-6 ganger -minst!

Skrevet

Holiday! Med Cameron diaz, Kate Winslet, Jude Law (han er bare hææærlig i denne filmen!!!) og Jack Black..

Kjempebra film!! =D

Anbefales på det sterkeste!!

Skrevet

"Hvordan bli dumpet på 10 dager" m/Kate Hudson og Matthew McConaughey (han er jo ikke dum å se på), i tillegg til at filmen er underholdende og romantisk.

Skrevet

51 first date

beste filmen evver..så skjønn og morsom..

ler like godt hver gang:)

Skrevet

Det ble faktisk lange flate ballær 2, og jeg synes den var veldig morsom. Bedre enn den første.

Var mange gode tips til koselige filmer her, og alle er kos å se på. Love actually er favortitten, nydelig film. Og du som forslo mamma mia, ja, den er helt fantastisk.

Nå er ikke jeg gravid, jeg burde vel egentlig holdt meg på "snart klar" forumet, men det skjer jo mest her på skavlesiden:)

Skrevet

jeg så ps. I love you i går og holdte på å grine meg i hjel.. ;) hehe...

Skrevet

Notting Hill! Ingen over, ingen ved siden! Når det nærmer seg juletider er Love Actually tingen. :)

Skrevet

ja, ps. i love you er kjempefin, men den er litt trist igjen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...