Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Kan man føle seg "dårlig" når man får for mye syre? Har slitt med dette i mange år selv da,men er lenge siden sist nå... Spiste mat med altfor mye fersk løk+ hvitløk i igår,og idag har jeg følt meg uvel,kvalm og slapp,fryser og men har ingen feber...Men kjenner at det sitter øverst i magen og det "brenner" nedover spiserøret når jeg spiser... Kan det være en sammenheng eller er det at jeg brygger på noe annet??
dama Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 går du på medisiner? jeg har slakk lukkemuskel i magesekken, så jeg spiser medisiner for å minske produksjonen av magesyre.. og ja, jeg kan ha perioder der jeg blir småuggen uansett hva jeg spiser... skikkelig slitsomt! hvis du ikke får medisiner, ville jeg kommet meg til lege umiddelbart! ubehandlet over maaaange år kan det ende med spiserørskreft...
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Bruker ikke medisiner nei...Har vært plaget i mange år,men har vært bra siden fødselen for snart 1 år siden=) Spiste masse løk i går og da kom det igjen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå