Gå til innhold

Har jeg en god nok søknad?

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med mitt andre barn og har tenkt å gjøre det jeg kan for å få innvilget et keisersnitt. Under forrige fødsel for 1 år og 8 mnd siden revnet jeg til en grad 3a, dvs med skader oppover fødselskanalen, bakover mot endetarmen og i selve endetarmen. Har i ettertid slitt mye med skadene. Har ikke hatt problemer med å holde igjen avføring, men det kjennes alt for trangt ut både i endetarmen og spesielt i sjeden. Sex har vært helt umulig, det er rett og slett for trangt til at mannen min kan komme inn i meg. Når han prøver kjennes det ut som alt revner opp igjen. Også endetarmsåpningen er for trang og det var lenge et mareritt å gå på do. Dette har kommet seg i det siste, nå kjenner jeg det bare når jeg har litt hard mage.

Ikke spør hvordan vi har fått til å lage et nytt barn for det er rett og slett et lite under!! Jeg blir veldig lett gravid så det skulle visst ikke mere til enn at han var så vidt innenfor vaginalåpningen...

Jeg skal føde på st. olavs hospital. Tror dere at jeg kan få innvilget ks..?? Jeg gruer meg veldig til å starte "kampen", men tanken på å føde på vanlig måte gjør at jeg freaker helt ut! Gi meg et ærlig svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138364376-har-jeg-en-god-nok-s%C3%B8knad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ingen problemer med å få innvilget KS, bare slapp helt av!! Det blir ingen kamp :) Har du vurdert operasjon for å få skjedeåpningen til å bli mer normal igjen? Det ville jeg vurdert. Du må jo kunne ha sex igjen! Spør om det med det samme vil jeg si!

Jeg kjenner ikke sykehuset ditt, men der jeg hører til (kristiansand) er slike tilfeller som dine mer enn god nok grunn til å få innvilget ks. Jeg revnet grad 3b, og fikk ks innvilget uten problemer, selv om jeg ikke har slike problemer du har. Det ble ingen "kamp" en gang, de lot meg bare velge selv.. :) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...