lillir Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Spiren klorte seg fast til uke 12. Hva som har skjedd aner vi ikke,og vi får sikkert ikke svar på det heller. Gleden ble kortvarig,men den var deilig å kjenne på!! Venner og fam var SÅÅÅÅ glade på våre vegne,så nedturen er stor nå.. Har valgt å sykemld meg ei stund,pga den psykiske påkjenningen. Orker ikke møte spørsmål og medfølelsen enda.. Vil bygge meg opp igjen! Har hoppa inn i fryseforsøk-gjengen her,da vi har 4 egg på frys. VIL se fremover og ta fatt på nye forsøk. Men må snakke med Hausken først,og de åpner ikke igjen etter ferien før 11 august. Skulle vært på UL da.. Er veldig glad for dette forumet,og for å ha dere andre her inne som "back up". Dere vet hva en går igjennom,og støtter hverandre. Har ikke snøring på fryseforsøk,så om noen vil "oppdatere" meg der,så hadde det vært fint..
Mille38 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hei lillir, så utrolig leit for dere. Vet hvordan du har det. Mistet selv i uke 12 i januar. Utrolig tøft. Sliter enda med det. Nok lurt av deg å sykemelde deg en stund, og jobbe med følelsene som kommer. Prøv å ta vare på deg selv, man blir utrolig sårbar i en sånn situasjon. Kan desverre ikke fortelle deg noe om fryseforsøk da jeg aldri har vært gjenom det før. Stor klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Dette var virkelig trist lillir. Ta godt vare på deg selv nå. Jeg er selv hos Hausken,og vet at han svarer på mail, og at du alltid når en av dem på tlf selv om det er ferie. Om du skulle føle for å snakke med en av de da... Tenker på deg ! Klem fra
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Så trist Lillir, en SA er tøffe saker selv for oss som har barn fra før. Ekstra ille er det når man satser så mye, blir gravid og så mister rimelig sent når alle rundt deg har fått vite om graviditeten og begynner å glede seg med dere. Vel, man får brette opp ermene og tenke fremover, og du har kanskje et eller to flotte gullegg på frys som bare venter på å få komme til deg;) Jeg var gjennom en "fryseegg-runde" hos Husken omtrent samtidig med ditt forrige forsøk. Dette koster ikke så veldig mye, og medisinene er rimelige. Fikk hodepine av østrogentilskuddet, men det gikk over etter ca 2 uker. Var så pigg at jeg jogget mye, men det gjorde nok også sitt til at ingen av mine 3 innsatte egg festet seg. Jogging er ikke å anbefale i rugeperioden (lesson learned). Hausken kan kontaktes også før 11. august. Lykke til med fryseforsøket ditt, måtte det bli full klaff for dere;)
lillir Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Hei dere,og takk for svar. Skal nok brette opp armene igjen og ta opp kampen mot "infertiliteten". Prøvde å ringe Hausken når jeg fikk blødningene,men fikk kun tlfsvarer som sa at de var tilbake 11 august. Er uansett lite de kan gjøre nå,sikkert da også,så vil nok ta kontakt når de åpner igjen for å høre om prosessen videre. Håper på at vi kan få begynne på igjen raskest mulig!! Både jeg og sambo har jobba som pokker i dag. Han ute,og jeg inne... Trenger noe annet å tenke på,men orker ikke å gå på jobb enda. Vil vente til jeg har fått nytt regime/opplegg.. Føler meg egentlig ganske oppegående nå,men kan nok "få meg en på trynet" seinere. Uansett så er det godt å være her inne med dere,selv om jeg skulle ønska det var annerledes.. KLem fra meg!
Søskenhåp adopterer Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Opplevd akkurat det samme. Var på UL i uke 12 og da var fosteret omtrent borte - MA. Trøsten hvis en kan kalle det det, er at dette skjer MANGE - flere enn en tror, også blandt de som ikke går igjennom ass.befruktning. Sjansen for at det skal skje er ikke større hos oss så det er bare prøve igjen. Du kan i alle fall bli gravid - det har du bevist nå. Som regel er det en kromosomfeil som fører til abort innen uke 12, og en får vel på en måte være glad for at kroppen ordner opp selv. Lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå