*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg prøver å bestille meg et bæresjal fra sleepywrap.com, men når jeg kommer til den siste siden hvor jeg skal bekrefte betalingen, så får jeg beskjed om at det er "error" i shipping adressa. Så jeg lurer på hva dere skriver.. Hva skal stå hvor? First name: xxxxx, den er grei Last name: xxxxx også grei Company name: er blank regner jeg med Shipping address: ?? Address Line 2: ?? City: ?? Country: ?? State/Province: ?? Post/Zip Code: ?? Takk for hjelp! =)
mღ2 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 shipping adr: din gateadr. City: stedet du bor Country: landet du bor De andre bruker vi ikke så la de stå tomme. Sliter med det der i blant jeg også, tror det skal holde å fylle ut de tingene bare.
Underveis --> Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Kanskje du har æ, ø eller å i navn eller adresse? Det går ikke ;-)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Company name: kun hvis det er til et selskap Shipping address: ?? Hvor du vil ha sende varene til Address Line 2: ?? Hvis adressen har flere (les mange mange) linjer..de fleste i norge har ikke det City: ?? Hvilken by du bor i Country: ?? hvilket land Norge State/Province: ?? hvilket fylke du tilhører feks Bergen eller østfolkd Post/Zip Code: ?? Postnr ditt, feks 5020
*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Takk for svar! =) Jeg hadde alt rett første gangen, det var det jeg trodde. Problemet var at jeg valgte å betale via paypal, trodde det var mer sikkert, men jeg har jo ingen paypal-konto!! =) Så når jeg valgte vanlig visa, så gikk det igjennom med en gang =) Men takk for svar uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå