Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hei noen her som vet om man får kont5anstøtte fra den måneden som barnet fyller 1 år, eller fra den måneden man søker fra? barnet mitt var 1 år i juni, men jeg har glemt å søke, hun bbegynner i barnehage i midten av august, og jeg lurer på om det går ann å søke om å få kontantstøtten for de 2mnd som hun ikke har gått i barnehage, eller om det nå er for seint å søke
*SmurfeMamma* Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 man får kontantstøtte fra de er 13 mnd.... så da blir det itilfelle bare en mnd... men det kan jo være det er litt sent nå... hør på nav.
desemberjenta06+spire Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 På Nav sine sider står det : Kontantstøtte kan ikke etterbetales for mer enn tre måneder før den kalendermåneden du søker. Så du kan fortsatt søke for juli måned.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 På NAV sin side står det: "Kontantstøtte kan ikke etterbetales for mer enn tre måneder før den kalendermåneden du søker" Dvs at hvis du søker nå går det helt fint å få kontantstøtte for juli og august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå