Gå til innhold

Hvor for t kan mormunn modnes da en har sjekket at den ikke er moden???

Anbefalte innlegg

Hei;-)

Har hatt så masse maserier i det siste at jeg ringte føden og forklarte hvordan ting lå an mht til barneplasseringer og hurtig fødsel osv. Ønsket å få ett holdepunkt i situasjonen min. De var så vennlige at jeg fikk komme inn med en gang og bli sjekket. Har akkurat en uke igjen idag;-) Men de fortalte at jeg ikke var moden, kun en finger....at jeg antageligvis ikke fikk før termin altså...det var det som fikk meg til å slappe godt av i helgen......trengte det! Har jo lest om disse bringebærbladene da...Har kokt opp selv ett heksebrygg som jeg håper ska modne mormunnen min til neste søndag...

Noen som har erfaring med dette??

Fortsetter under...

Det med modning av mormunnen kan vel skje ganske raskt bare riene blir effektive nok.. Når det gjelder disse bringebærkapslene og andre kjerringråd så er det vel heller tvilsomt hvor bra disse funker.. baby kommer nok når baby er klar selv...

Ja jeg vil ikke ha den ut før alt er modent, men gikk over elleve dager sist og det var ganske slitsomt. Så en veninne fortalte om bringebærblad te som hun hadde brukt den siste tiden og hun fikk på termin;-) Men for all del det kan jo være tilfeldigheter alt !

Hodet hadde heller ikke festet seg på småtten så er egentlig instillt på å gå overtid denne gang også;-) Og jeg som bare har en uke igjen !!!!;-)

GLEDER MEG VELDIG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...