Gå til innhold

Sko til ettåring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Våre tvillinger på 13mnd skal begynne i bhg på Tirsdag. De går ikke ennå, men jeg har kjøp sandaler til dem slik at de kan øve seg litt med sko på beina. Han ene går snart tror jeg. Han går med gåvogn hele dagen. Har sko som jeg har arvet til gutten vår. De er to nr for store ennå. Har ingen sko til jenta. Bør jeg kjøpe et par sko til henne selv om hun ikke går ennå? Lurer på hva vi skal ha på henne når hun sitter ute og leker i bhg.Synes det er bortkastet å kjøpe et par sko i str 19 som hun bare har noen uker så er de for små igjen. Hva har dere gjort til deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt noen billige sko på salg (til 50-100 kr) som er blitt brukt så lenge de bare krabber. Når de er begynt å gå veldig mye langs ting eller gå uten støtte har de fått "gå-sko" altså sånne som støtter opp rundt hælen og koster flesk, hehe...

Skrevet

du får kjøpt sånne "posesko" De har de iallefall på polarn o pyret. Det er som store votter de har på beina. Det er bedre enn å ta på de sko før de kan gå.

Skrevet

vi hadde faktisk sånne posesko til vår gutt selv om han hadde begynt å gå vi....når vi kjørte bil og sånn...

Skrevet

Takk for alle svar:))))) Fant noen sko som jeg kjøpte til broren for lenge siden i str 19:) Hun får bruke de foreløpig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...