Gå til innhold

Se bilde av vårt ICSI/TESA/PESA mirakelbarn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei!

Har lagt ut bilde av vårt ICSI/TESA/PESA mirakelbarn unnfanget ved klinikk Hausken i 2006, og født juni 2007. Jeg kaller det et mirakelbarn da min mann er sterilisert, og da jeg var 41 når vi utførte assistert befruktning og fikk klaff ved 1. forsøk (men ikke klaff ved de neste 3 fryseeggene). Det var første ICSI/TESA/PESA behandling Hausken gjorde privat, men de hadde nok erfaring med slik behandling fra tida på Haugesund sjukehus.

Storesøsknene er komt til vha "naturmetoden".

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vakre barn du har Lissi !

Takk for titten :o)

Skrevet

Tusen takk Vilsågjerne;)

2008-2009 er ditt år, statistikken tilsier at det er din tur til å fylle opp kvoten av positiv test og fullendt graviditet nå!

Skrevet

Kjempe skjønne barn du har, skjønner godt at du ønsker deg flere:))

Skrevet

Takk for fine ord og felles forståelse Stinemin;o)

Har jeg oppfattet riktig at du også har barn? Er sikker på at dine er minst like skjønne, og så trør du til med et lite søsken-nurk til dem i 2009 vettu!

beste hilsen

Skrevet

Ja jeg har 2 skjønne ivf barn. Jeg mislykkes på det 1 søskenforsøket mitt på riksen i juli. Jeg lykkes på mitt 1 forsøk i Danmark for 7 år siden. jeg hadde 10 egg den gangen der alle ble befruktet, denne gangen fikk de ut 8 egg, det var 2 til men de lå smertefullt unna og legen ga opp å hente de.Det gjorde sinnsykt vondt. men det værste var at kun 1 egg ble befruktet og delte seg bare i to. ble jo ikke gravid og er litt skuffet over riksen, har lyst å prøve Danmark igjen. synes det er veldig fort inn og ut i det offentlige.og dette dårlige resultatet- men jeg krysser fingrer og tær for å lykkes igjen. Du da, blir det flere forsøk?

Skrevet

Krysser fingrer og tær jeg og for at du blir trebarnsmamma snart Stinemin;o)

Skal ned og kjøpe medisiner til mitt aller siste ordinære IVF-forsøk, men regner med at med min alder, og mannens sterilitet så er oddsene dårlige. Vi fikk jo på en måte ønskebarnet alt ved første forsøk, så jeg blir ikke lei meg om jeg fyller opp negativ kvoten denne gang.

Masse lykke til med neste forsøk Stinemin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...