Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at amme-bh skal pakkes med i sykehusbagen, og jeg føler vel at den snart bør pakkes nå som det bare er 6 uker igjen til termin. Lurer litt på hvordan størrelse man skal kjøpe, har jo hørt at brystene vokser nå den siste perioden. Noen som har noen råd og erfaring å komme med?! Kjøper jeg den størrelsen jeg bruker i dag, eller litt større?!

Skrevet

Dette har jeg også styrt masse med - for hvordan skal man vite hvordan brystene blir når de fylles med melk? Jeg har kjøpt en som er lik de jeg bruker fra før rundt kroppen, men med en størrelse større cup. Det har vært det som har stått i bøker jeg har lest. I tillegg har jeg kjøpt en sånn dings som du kan sette i bak - sånne ekstrahekter, for magen min er komt så langt opp at de vanlige bhene strammer.

Jeg gikk på en undertøysbutikk, og ba om hjelp. Ekspiditrisen mente at det viktigste var god støtte, og sa videre at BHen vil utvide seg når brystene vokser, akkurat det er jeg litt tvilende til!

Skrevet

Jeg kjøpte en str større enn det jeg brukte under sv.skapet, og den passet finfint :-)

Skrevet

Takk takk, har vært på Kappahl og kjøpt to stk billige og veldige gode, så dette blir bra!

Skrevet

Jeg fikk tips fra en dame i Triumph-butikk om at brystene vokser mer etter fødselen, så litt større enn per i dag kan være lurt ja. i tillegg bør man ha med ammeinnlegg i butikk og sjekke at de passer inn. Anbefaler ikke spiler for det har jeg hørt fra flere kredible kilder at kan sperre for melkeganger/stramme.

Men er det noen som vet om hvor de har amme-bh i ren bomull?? Det har de ikke på Triumph, så kan ikke kjøpe der.

Skrevet

Kjøpte ammebh på babyshop i dag! Tilbud på Anita Maternity,som er et godt merke forøvrig..

De sier en knytteneve inni bh itillegg til puppen....Jeg kjøpte Bcup,for de var litt romslige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...