Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvar det som dere hadde forventet?

Jeg syns det var myye større en jeg hadde trodd og koser meg med og gå hjemme, var nervøs for at jeg skulle synes det var kjedelig.

Skjønner nå hvordan det er og være ubeskrivelig glad i noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lite forventninger egentlig, for jeg visste jo ikke hva jeg gikk til. Men jeg må si det er stas, ja! :) Var aldri redd for at jeg skulle kjede meg hjemme med nurket, men jeg trodde nok aldri at hun skulle styre dagen i så stor grad som hun gjør. Men nå er hun kun 2 uker gammel, så jeg regner med at vi vil klare å få innarbeidet litt mer rutiner etterhvert.

Eneste jeg ikke liker er følelsen av hjelpesløshet når hun har magevondt... Da smerter det i morshjertet mitt!

Skrevet

Det var såååååå mye større enn jeg trodde. Trodde det var stort men var ikke forberedt på alle følelsene. Trodde ikke det var mulig å elske en liten person såååååååååååååååååååå uendelig mye. Har alltid vært en litt tøff dame, men nå er jeg så myk. Mamma hjertet mitt en det mykeste som finnes. Gråter av glede og føler at jeg renner over av kjærlighet snart. Men, synes det er slitsomt også. Kan ikke se på nyhetene lenger nesten. Gråter og blir helt satt ut når det er saker som involverer barn. Bare det med hun som har slått ihjel to små med en hammer gjør at jeg blir helt kvalm og brekker meg. er så redd for den lille min for jeg vet at jeg klarer meg ikke uten han. Ble lengt dette. Men jeg elsker å være mamma. Har vært mamma i 12 uker i dag:)

Skrevet

Må si at den største overraskelsen var nok hvor utrolig glad man blir i nurket. Det er nesten sånn at jeg skjønner ikke hvordan det skal gå hvis jeg får flere barn, for jeg skjønner rett og slett ikke at jeg kan bli like glad i enda en - så mye kjærlighet er det ikke plass til i meg tror jeg...

Og så ble jeg litt satt ut av hvor lite rutinert og stressende dagene har blitt etter at vi kom hjem. Snuppa er et b-menneske av dimensjoner, så jeg tror ikke vi har stått opp før tolv mer enn et par ganger siden vi kom hjem, hun sover glatt til både ett og to. Klart, det blir litt pes med å rekke over husarbeid og jeg sliter med å få tid til å dusje, spise og gå på do når jeg er alene med henne, men stort sett sitter vi bare og koser oss foran tv'n eller pc'n mens hun pupper eller sover... :)

Og jeg må si meg enig med hun over meg: nyhetene er blitt grusomme. Herlighet som jeg gråt når opptaket av nødtelefonsamtalen til faren til de to barna som ble drept med hammer gikk på tv her forleden. Man får en helt annen innsikt i hva det egentlig vil si å miste barna sine...

Skrevet

Det var MYE større og MYE vanskeligere enn jeg hadde trodd, men det var også mye FINERE enn jeg hadde trodd!!

Blir jo så glad av den lille gutten vi har skapt, han ler og koser seg dagen lang! Åh<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...