rucin Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 når begynte dere å gi dette? jeg begynte med en tskje da rundet 3 mnd.. nå er hun snart 4 mnd og spiser en liten porsjon grøt morgen og kveld samt ett par t skjeer med middag midt på dagen! jeg har virkelig fått ett nytt barn! jeg har masse melk så jeg ammer i tillegg men hun virket missfornøyd og ville ha mer.. etter vi begynte med dette så sover hun bedre! ikke nødvendigvis så mye lenger for jeg ammer 1 -2 ganger om natten også men nå ammer jeg, (skifter bleie om nødvendig) også sovner hun greit igjen! før var det mye mas og vugging og styr for å få henne til å sove en dupp på formiddagen, etter grøten nå så sover hun godt på formiddagen og har en kjempe positiv og lang våkentid fra ca12-16 før neste dupp som varer alt fra 1 time til 3 timer, har som regel rutine med grøt igjen kl 1930, bad(vask) etter det med pysj og kos, så ammer jeg litt og vips så sover hun.. noen ganger til jeg skal legge meg (elleve-tolvtiden) eller så sover hun til 3 tida.. sover til ca 7 om morgenen.. da er det amme og litt kos så kan vi stå opp å leke litt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå