Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sliter sånn med å få sove på nettene nå. Våkner av at jeg ligger vondt, magen strammer seg, bekkene stråler nedover bena, og så må jeg tisse. Begynner å glede meg til dette er over nå. De sier at man skal prøve å hvile før fødselen, men det er ikke så lett. Flere som sliter med søvn for tiden?

Fortsetter under...

Ja, jeg kjenner til den... har forsåvidt fått sove godt helt frem til et par uker siden, men nå våkner jeg hele tiden av at jeg må snu meg og er stiv og støl i hele kroppen.. Det beste man kan gjøre er vel å få tatt seg en liten lur på dagtid hvis man har mulighet til det, synes det funker bra for meg ihvertfall..

Skjønner VELDIG godt hva du mener. Samboeren min er helt frustrert over hvordan jeg romsterer om nettene. Siste natt sov jeg fra halv 12 til 01 og var deretter våken til kl. 06, hvor jeg sov til 0730 igjen..... Merker godt 3 timers søvn. Turde ikke legge meg på dagen heller i frykt for å få samme natt igjen. Veldig slitsomt, men det er vel kroppens måte å forberede oss litt på den kommende situasjonen også, tenker jeg.... Uansett, så er den beste "sovemedisinen" min om dagen, ikke å legge seg før enn er stuptrøtt. Gjerne også med et blad el ei bok..... :)

Kjenner til det ja, sover ikke akkurat godt om natta lenger:(

Sliter med bekkenløsning som har blitt mye verre i det siste, våkner hver gang jeg skal snu meg. i tillegg våkner jeg av at beina har "sovna" og at jeg ikke har følelse i det og må rundt. så er det gjerne en tisserunde eller to og da tar det lang tid før jeg sovner for lillegutt i magen sparker så fælt.. så har vi en gutt på 3år som gjerne kommer inn til oss(begynt med det nå i det siste) og da sover jeg hvertfall ikke noe særlig.....................

men jeg tar meg gjerne en lur eller to om dagen og det hjelper meg hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...