Gå til innhold

snorker som en voksen! hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 4 som snorker så høyt at det høres nesten i hele huset.Noen som vet hva jeg kan gjøre???Noen som har erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville sjekket det hos lege, fordi det kan være at luftveiene hennes er litt tette.. Kanskje store polypper? Når man snorker har man ikke noen god kvalitet på søvnen sin, så ja, jeg ville sjekket det ut.. Og kanskje hevet hodeenden av sengen litt?

Skrevet

Min gutt på 4,5 år snorker også veldig (i perioder). Har vært hos lege/øre-nese-hals med han og det kommer av at han har S T O R E mandler.

De vil ikke fjerne disse foreløpig, fordi han ikke er mye syk og han har ikke lange pustestopp når han sover. Fikk beskjed av øre-nese-hals at "snorking er ingen sykdom"...

Det er værst i perioder hvor han er litt forkjølet og da litt ekstra tett i luftveiene. Hjelper å snu litt på han når han holder på som værst.

Dra til lege og sjekk henne hvis du synes det er mye snorking. Du burde følge godt med på henne i forkant slik at du vet hvordan hun snorker, om hun har pustestopp osv. for det spør de helt sikkert om. :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei :-)

Det kan være polyper (falske mandler) hun har eller mandlene som er hovne. Fjerning av polypper er et enkelt inngrep, mens fjerning av mandler er verre.

Men spiser hun greit? Er formen hennes som for andre på samme alder?

Skrevet

Den lille her har også snorket siden hun var liten baby, har nå fjernet en STOR falsk mandel (barnepolypp) men har også store mandler!! Få henne henvist til øre-nese-hals for å sjekke dette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...