Gå til innhold

Noen fra Trondheim???

Tvillinger i januar:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, så koselig. Gratulerer:-) Er du i bra form?

Har du fått vite hva det blir?? Jeg får vite det når jeg skal på ultralyd 20.august, d blir spennende. På onsdag 13.aug skal jeg på BIM treff på tavern kl 18.00:-) Skal du dit?? Hadde vert gøy å møttes ja:-)

Takk det samme! :)

Formen er betraktelig bedre enn den var. Jeg er stortsett i fin form for tiden. Nyter det med tanke på stor, større, størst. :P Jeg venter to gutter. Gled deg til UL! Fantastisk!

Er BIM treffet for alle? Kjenner alle hverandre? Hadde vært koselig å møtes, ja. :)

Hvis du har en mailadresse kan jeg sende deg en mail. :)

Takk:-)

BIM treffet er for alle ja, det står 30 + siden de fleste er fra 30 år å opp, så 29 år må gå bra....he,he.... Tror ingen kjenner hverandre fra før, har ikke skrevet så mye med noen av dem, vi har egentlig bare planlagt å møtes, tror ikke det kommer så mange. Hadde vert koselig om du blir med.

Mail adr min er: [email protected]

Gleder meg veldig til ultralyd ja, har vert på 3 allerede...helt utrolig opplevelse hver gang. Har bestilt 3 D ultralyd på MEDICUS i oktober:...Skal du på d???

Tvillinger i januar:-)

Annonse

Det er treff på Tavern, på Sverresborg i morgen kl 18.00., for 30 + som skal ha barn i 2009:-) Men du er hjertlig velkommen;-)

Jeg har termin 26. januar...er kjempespent da dette er våre første barn, om 1 uke får vi vite kjønn....de er toeggete:-)...er ganske sikker på at d er en av hver;-)... >Er plaget med bekkenløsning, går til fysioterapi, svømmer å går turer, men er ikke i form til å jobbe enda....har du noen tips ang. bekkenløsningsplager??+Er du i god form???

Er i relativt god form. Bortsett fra at det er vanskelig å få sove pga stor mage som er i veien uansett.

Var på ul i dag er 36 uker, begge ligg på skrå med rumpa ned. Så gruer meg til fødsel, håper på KS om de ikke snur seg.

Har ikke hatt bekkenplager, tror du gjør de rette tinga. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...