Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Fikk diagnosen pcos for to år siden, bekreftet av fastlege pga ultralyd å av en kvinnelege pga ultrlyd. Tok en hormonprøve for to uker siden å nå mener min nye fastlege at jeg muligens ikke har noe pcos(sto så i brevet). Kan det være mulig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det kan være at du har/hadde PCO, altså polycystiske ovarier= mange cyster på eggstokkene, uten forhøyede verdier på hormoner (som de med PCOS har). Høres jo ut som hormonprøvene dine er normale.

Noen kan ha PCO en periode, for så å bli kvitt cystene. Du burde få det mer spesifisert fra legen din, slik at du slipper og lure.

Lykke til!

Skrevet

Da jeg fikk diagnosen var hormonverdiene fine da også ;) Har så vidt jeg vet, sett på innvendig ul, aldri hatt cyster. Bare at eggene min ligger som perler på en snor :P

Skrevet

ja dette med perler på en snor er det typise pco bildet....

Skrevet

Jeg har PCOS og fine hormonverdier. Så ikke vet jeg.... (se annet også innlegg du startet)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg blir litt forvirra jeg. har også fått påvist pcos. men jeg har ingen syster, og eggstokkene mine er så normale som de kan bli mente gynekologen. men jeg har forhøyede verdier på testosteron, og har mye behåring osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...