Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Heia!!!!!!!!!! Hvordan er det med deg???????????????
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Tror hun er mest paa adopsjonsforumet naa ;-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Det er riktig - vi har hoppet av prøverørskarusellen (for denne gang) og går for adopsjon fra Sri Lanka i stedet. Det bli ret langt "svangerskap", men nå vet vi i hvert fall at vi skal bli foreldre til slutt. Og kanskje blir det ICSI igjen om noen år, for å evnt. får søsken til det lille gullet vårt. Jeg tror det er enklere å gå igjennom flere forsøk når vi ikke lenger er barnløse... Å prøve på nr. 2 må jo være mye lettere enn å slite i årevis med nr. 1. Klem
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Det var egentlig en bra tanke.>Den maa jeg aerlig talt si at jeg ikke har tenkt enda... Kanskje vi faar fokusere mer paa Adopsjonsruta vi og da...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Hei Kanskje snart:-) Ser at du er førdt i 1979, og selv om adopsjon er en lang prosess vil jeg tro at du har "god tid" til flere ICSI-forsøk etter tildeling også. Selv er jeg 36 år, så tida beg. å rene ut, men så lenge jeg holder meg under 40 år kommer vi til å prøve igjen (etter at adopsjonen er i box). :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå