Gå til innhold

Våken om natten pga sparking??

Anbefalte innlegg

Jeg er i tvil.. jeg leser her og hører at mange blir holdt våkene om natten pga baby som sparker og spark i ribbeina!! Dette har jeg ikke opplevd ennå..

Noen som vet om det er normalt ..? Min baby har foreløpig sovet samtidig som meg.. hun har aldrig vekket meg om natten..

hva er deres erfaringr? Burde jeg sjekke ut dette med lege snarest? er i uke 39!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138361605-v%C3%A5ken-om-natten-pga-sparking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge den lille er aktiv om dagen, tror bare du skal ta det helt med ro. Den lille er nok våken om natten og sparker da og, men du kjenner det ikke for du sover... Jeg skal nå bli mor for tredje gang (termin i mrg) og har enda tilgode å bli vekket om natten av spark ;)

jeg er enig med de andre svarene her. så lenge den sparker normalt på dagen skal du ikke bekymre deg. jeg er andregangs å min første var en UTROLIG rolig unge inne i magen. var bekymret flere ganger uten grunn. denne gangen er d en helt annen krabat i magen.den sparke hele døgnet. d er ikke måte på heller.jeg tror jeg merker d bedre om natten fordi jeg sover utrolig lett. jeg våkner av at samb. snur seg i senga.eller at naboen starter bilen når han skal på jobb. folk som går på gata, og når babyen beveger seg ol.travelt men sånn er d bare. akkurat som min mor.du har ingen grunn til å bekymre deg.kanskje dette er din første unge og du ikke er så på vakt om natta enda? pass på bevgelsen på dagen du =)

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg har aldri blitt våknet av spark i de forrige svangerskapene mine, hvor begge to har vært veldig rolige. Denne gangen er babyen mer aktiv på natten enn på dagen og gjør derfor at jeg våkner om nettene.... Men dette har vel litt med "sovehjertet" til mor også da? Noen våkner lett mens andre igjen kan sove seg gjennom hva det måtte vaære :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...