Gå til innhold

Hva er den rareste plassen du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det må være på en utedo i et 40 årslag..... eller på verandaen til min svigerinne. (som jeg håper ikke leser det her hehehehe)

Skrevet

Ikke hatt så mange rare plasser...

På en badestrand (i vannet da). hmmm.. men det er vel ganske standard? Ellers bare slike kjedelige steder.

Skrevet

hehe...oi...det er litt forskjellig...i ei trehytte kansje? Under ei brygge...på et svaberg...i ei lita jolle ( båt)....i heis...i et fotballskur midtvinters....på en handikap do...(fydda)...

Skrevet

Mistet jomfrudommen på en lekter....

På en gangbru, fikk vite dagen etter at en vennine hadde stått på bussholdeplassen rett bortfor å sett på

Bak en kirke i sentrum

Under en bru

På terrasen til svømmehallen, i sentrum

Hmm kommer ikke på flere i farten

Skrevet

hehe det må være i et lekestativ. (i et avlangt rør) var ikke akkurat behagelig;)

Skrevet

trevarelager

under en terrasse med folk på

basseng

i ei trapp ute

min sprøe ungdom kan en si, nå blir det senga for det meste :-)

Skrevet

Under ei jernbanebro, 100 meter unna pilitistasjonen.

Skrevet

I toppen av en lokal hoppbakke!!

På handikapdoen på en flyplass.......med ei jente!

I bassenget til naboen.....mens naboen var hjemme!!!

På en buss i Malaysia

Skrevet

I slottsparken en sein og regnfull sommernatt... :-)

Hadde jeg kunnet være anonym kunne jeg skrevet flere plasser, men tar ikke sjansen. Etter vi ble gift og fikk barn har det mest sprøe vært stua.. ;-)

Skrevet

På en "fjellhøyde" ved E6:)

Skrevet

Når jeg tenker tilbake på det så er det jo litt ekkelt, men meg og barnefar (nå x) hadde en greie om å ha sex på Mc. Donalds toaletter.

Hatt sex på 6 forsjellige i 4 land, haha.

Skrevet

Trykket litt fort der...

På en buss og i ett fly, må vel også regnes som litt rare plasser..?

Skrevet

på standplassen ved et skytterhus... var i et bryllup, og skule overnatte.. sov ute vi!

Skrevet

Eh... vi var unge, barnløse og stormende forelsket. Utenfor ytterdøra til bestemora hans, etter vi hadde vært på besøk. Hun bor i 1. etg i en blokk. Og vi gjorde det midt på lyse dagen. At vi turde!

Ellers, er det standard med toalettene der vi er på fest. Og en gang i samme rom som en venninne av meg etter vi hadde lagt oss. Hun var ikke sovnet enda, men merket ikke hva vi gjorde. Hehe. Det skal hun aldri få vite heller, hihi;-)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

På en buss (baksetet)

På et tog

I bilen

Oppå vaskemaskinen, mens den gikk...=P

På altanen til mamma (hun var bortreist, da, men ganske nærmt til naboene..=P)

Skrevet

I et bøttekott på et hotell i London;)

Skrevet

På en natursti hvor det varamnge som pleide å gå tur, men den dagen ynet og tordnet det og plaskregnet så vi tok sjangsen. Gikk helt bra, men kom en fyr på tur med hunden rett etterpå da ;-)

Skrevet

Stedet i seg selv er ikke så rart (toalettet i huset til et vennepar), men vi var "husvakt" i tilfelle noen skulle finne på å tøyse litt med inventaret mens de giftet seg (tradisjon noen steder), så faren for å bli oppdaget var jo absolutt der.

Skrevet

Hmm..

Naken oppå panseret på bilen til sambo i et byggefelt på lyse dagen.

På ferga i gti'n som sambo hadde før med en busslast turister ved siden av oss.

På hemsen på hytta til mormor og morfaren til sambo under en høytidelig påskefeiring. Hele familien hans er kristne. De satt under oss og drakk kaffe. Vi "sov".

På Fløyen med sambo, ute og med masse turgåere.

På en anleggsplass med sambo, han sier han tenker på den episoden hver gang han kjører forbi der ;o) *ler*

Naken på kjøkkenbenken til mine svigerforeldre som kom litt vel tidlig hjem fra hytta, jeg var synlig i kjøkkenvinduet og sambo fikk på seg klærne i en rasende fart og stoppet de i døren. Jeg hadde akkurat fått opp glidelåsen på buksen og var anstendig før svigerfar kom inn ;o) *phui*

På barnerommet til sambo mens foreldrene hadde bibelmøte og når vi kom på stuen etterpå og skulle ut gangen og ut av huset fikk vi mange blikk etter oss. *hehehe*

Det er så sykt mange forskjellige ting vi har gjort, hehe, men dette er det jeg klarer å komme på i farta :o)

Skrevet

Spørs på definisjonen av sex da :-P

Tar da utgangspunkt i at det omfatter det meste innenfor sjangeren. Hehe...

Kino, buss, i et stort mørkt telt med mange andre, på verandaen, på badet på en privatfest. Ja, var det jeg kom på ;o)

Skrevet

ekke så fancy jeg..

i et telt på en musikkfestival...

i et badebasseng i et bungalow-område i syden et sted.. mange folk satt ute den kvelden og begynte å kikke og fnise oppe fra husene sine da det ikke lenger var svømmelyder i bassenget..

på soffan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...