Gjest Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg har hatt en kul rett ovenfor kjevebeinet temmelig lenge, men har ikke fått somla meg til å få den undersøkt. Den er ikke vond, og jeg har på en måte glemt at den er der.. Nå satt jeg og kjente og merket plutselig at det har kommet en til! De er på størrelse med to erter.. I tillegg er jeg ofte ganske øm under haka, og der kan jeg også kjenne en kul, men den har jeg hatt så lenge jeg kan huske.. Kan det være noe farlig? Får vel nesten komme meg til legen, men begynte å stusse på hva dette kan være.. Noen som har noen idé?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Men har man lymfeknuter der da? Den under haka er vel det, men.. De er liksom litt bevegelige og? Jeg vet ikke, jeg.
*Smiley* Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Jeg har en som er bevegelig.Merket den plutselig for et par år siden.Så lenge de ikke vokser og er litt løse , tror jeg ikke det er farlig.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Jeg har også slike kuler ved kjevebenet. Har på begge sider og de er bevegelige. Har aldri tenkt særlig over dem og hva det er for noe. Jeg har alltid hatt dem.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg synes du burde få de undersøkt av legen din, siden det har kommet en til. Er sikkert ingenting men sjekk de allikevel du.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Er den rett under huden, og bevegelig? Kan i såfall være en fettkul. Men uansett bør alle kuler sjekkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå