Gå til innhold

Lunsj på Østerås :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så moro, vi blir mange jo :)

Kan bli litt utfordring med alle vognene... men det skal vi få til! Endel av dem må nok bæres opp noen trapper til leiligheten, så får vi sette dem inn hos meg... det skal gå bra!

Gleder oss til å se dere :)

Hei

Jeg og min datter kunne tenkt oss å komme. Det er lenge siden sist jeg møtte mai- gjengen, så det hadde vært hyggelig å treffe noen av dere igjen.

Da min datter ikke har vært helt i form etter vaksinen hun tok på mandag, tar jeg et forbehold hvis ikke formen er helt bra.

Annonse

Hvis noen kjører bil er det supert om understellet til vogna kan stå igjen i bilen (bagdelen kan du selvfølgelig ta med inn!) Jeg begynner å bli litt bekrymret for hvor alle vognene skal plasseres, hihi... Vi skal uansett få plass til alle altså, men mulig noen av dem må bæres opp 2 små trapper til leiligheten - det ordner vi sammen! Har for så vidt en stor veranda vi kan sette vognene på :)

Ella har da reagert på vaksinen i dag. Hun er litt slapp, sutrer litt og har fått feber.. Disse reaksjonene skal visst ikke vare lenge, men om hun er skikkelig ille i morgen må vi se ann lunsjen. Vi krysser selvfølgelig fingrene for at alt er fint og flott - gleder oss veldig til å se babyer og mammaer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...