MammaTil1Snart2 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Synes dette navnet er så fint,men er så redd for at ungen kan bli erta ved at M'en blir bytta ut med N... Noen med Amalie i familien med erfaring?
Frustrert76 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 vet om ei lita jente som heter Amalie,hun er veldig søt og god:)Tror ikke du trenger å være redd for det, ønsker noen og erte hadde de nok funnet på noe uansett hvordan navn man har.ta det navnet du føler er riktig for deg:)liker du navnet tar du det
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Ingen negavtive erfaring. Har ei lillesøster som heter Amalie og hun har kun fått positive kommentarer på navnet, aldri blitt mobba for det. Nydelig navn.
huldra87 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg kjenner ingen Amalie, men jeg har aldri tenkt på navnet slik du sier. Jeg synes det er et flott gammelt koselig navn.
TA 1980 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg har ei datter som har Amallie som mellom navn. Aldri hørt noe negativt om det navne.
Vannmann35 Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Har ingen negative erfaringer, men litt lei navnet da... Kjenner selv to små som heter det, samt en katt...
Sunni Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Amalie er jo veldig in akkurat nå, tror det er større fare for at det blir "Amalie F, Amalie K og Amalie M" i klassen... Hva med å ta en vri og kalle jenta for Amelia? Da slipper du begge problemene ... Og så er det jo navnet til fantastiske Amelia Earhart
Millima Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Min jente heter Amalie=) Hun er snart tre og jeg trodde det var et veldig "in" navn når vi valgte det. Har enda ikke vært noen andre i barnehagen eller noen jeg kjenner som har en Amalie på hennes alder i alle fall! Synes det er et kjempe fint navn;)
Amalie skal bli storesøster Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Datteren min heter Amalie,og hver gang noen spør hva hun heter, sier de at det var et nydelig navn. Er veldig fornøyd med navnevalget.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 vi tenker også på amalie.. har aldri tenkt på analie egentlig.. hm.. tror ikke det blir noe problem.. er alltid noe stygt man kan få navn til å rime på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå