kuuli Skrevet 2. august 2008 #1 Del Skrevet 2. august 2008 Dagmamma ledig deltid/ heltid både ukedager og helger. Eg kan trå til både formiddager og ettermiddager. Prisene hos meg variere om hvor lenge barnet skal være hos dagmamma og om foreldrene ønsker svart eller hvit dagmamma. Prisen inkluderer alt barnet trenger av drikke og spise mens de er her. Middag får de og selvfølgelig, visst barnet er her til middagstid. Barna vil bli aktivisert hver dag. Det bli satt opp forskjellig aktiviteter både inne og ute som blir tilrettelagt for barnets alder. Vi går og 1 til 2 dager i åpenbarnehage. Helgene vil de bli tatt med på aktiviteter og utflukter. Har du spesielle ønsker eller barnet har spesielle behov, så gjør vi det vi kan for å ordne dette sammen til barnets beste. Selv har eg barn, gutt på 18 år(flyttet ut) og gutt på 16år som bor heime. Eg kan også være behjelpelig med overnatting. Høres dette bra ut, så er det bare å ta kontakt og vi kan prates. Har erfaring og bur på Nærbø. Alle henvendelser er velkomne! [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138361158-trenger-du-dagmamma-til-gullet-ditt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå