-Ma78- Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Gutten min på 8,5 mnder har alltid vært vanskelig å få i grøt. Har prøvd alle typene på markedet(er ikke så mange!!) men det er bare innimellom han vil ha et normalt måltid. Han beg i allefall å gråte i dag da han så jeg lagde grøt og det var full nekt da jeg prøvde å gi. Har prøvd å blande i moset frukt/fruktbeger men det hjelper ikke. Gir han brødskive innimellom men han spiser bare max 1/2 skive. Middagen er grei men er det flere alternativ til hva jeg kan gi som et måltid? Hva gir dere?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Prøv å drysse på litt kanel neste gang du serverer grøt. Det gjorde susen hos storebror ihvertfall.
Kate77 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 De MÅ ikke ha grøt i det heletatt. Prøv å dropp grøt totalt i kanskje ei uke og prøv igjen om du gjerne vil fortsette å gi grøt. Men helsesøster sa at grøt slett ikke er noe barna må ha. Det er stortsett bare her i norden babyer får grøt... En halv skive med brød trenger forøvrig ikke å være for lite. For å få litt variasjon kan du jo prøve forskjellige påleggsorter.
marinas skatt Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Ingen av de to eldste spiste grøt , de ville ikke ha det . Sønnen min spiser ikke grøt i dag heller ( han er nå 16 år ) . Han kastet opp i barnehagen da de skulle tvinge ham til og spise grøt. De var veldig glad i brød skiver og frukt og grønnsaker. Ikke noe problem det. Masse næring i det også .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå