Gå til innhold

Da skal vi slutte å bruke Pampers....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at Jonas bæsjet gjennom bleien, bodyen og i sofaen vår i en bleie som ikke var så lenge brukt er det nå slutt på pampersen som vi brukte på dagtid og går over til kun å bruke Pampers...

Andre som har opplevd det samme?!??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mente gå over på libero vell?Har dere hatt problemer med pampers før da??

Skrevet

Jepp, hadde også dette problemet. Flere ganger ble snuppa gjennomvåt. Måtte ofte skifte klær og sengklær. Aldri opplevd dette med Libero!

Skrevet

Nei, gikk over til Pampers fordi vi hadde det problemet med Libero. Men syns Pampers loer, finner bleierester i underlivet til jenta hver gang vi skifter bleie, og hun tisser mye så vi skifter veldig ofte!!!! Så her blir det ny bleiejakt!

Skrevet

Det der er veldig forskjellig!! Vi brukte kun Libero i beg men etter 4 mnder og mye fortvilelse pga lekkasje byttet vi til Pampers. Nå er han snart 9 mnder og har aldri opplevd lekkasje m Pampers.

En annen ting som er irriterende m Libero er at hvis bleien har vært på mer enn to timer danner det seg små gele-greier på innsiden pga væskeoppsamlingen og av en el annen grunn finner jeg disse gelegreiene på huden hans. Annoying. I tillegg kjennes ikke overflaten tørr ut etter en natt m Libero, gutten min ligger og vrir seg i flere timer om morgenen hvis vi av en el annen grunn har brukt Libero, må altså bytte bleie grytidlig fordi han er våt og ikke minst kald på stumpen!

Med Pampers er det ikke sånn, tørr overflate og ingen gelegreier!

Ser ingen fordeler m Libero, dessuten er de tykke og tar mer plass i søppla!

Skrevet

Mente at vi skal over til Libero nå ja. Aldri hatt problem med de. Vel tar de mer plass i bosset, men det er jo en filleting.

Hatt endel lekkasjer i Pampers før, da kun av urin. Men de er jo så tynne og holder ikke så mye synes jeg. Eneste fordelen med de, som gjør at vi har brukt de på dagtid er at det er enklere å bevege seg i de...

Aldri opplevd det med geletingene på bleien, men er vel det samme som er inni Always bindene. Sett det der. Ikke merket noe til at han er kald eller noe heller, og om natten er bleien på fra 1900 til 0800...

Ser bare fordeler med Libero, og ingen med Pampers nå.

Skrevet

Har brukt pampers, veldig fornøyd med de.Brukt Libero som nattbleier, men nå har jenta begynt å få sånne små geleklumper. Kjøpte noen bleier i sverige, de lekker ikke og holder henne tørr.

Likte ikke libero etter det, men må bruke dem opp da.

Skrevet

jeg likte ikke libero, da vi stadig hadde lekkasjer med de + at de er stor og klumpete for småen å bevege seg i og han fikk merker på innside av lårene etter de.

Liker veldig godt pampers activ fit, da de har god bevegelighet og passform og sjelden lekkasjer.

Skrevet

Vi kan ikke bruke libero..Di stinker så fort,enda det er bare bitte litte grann tiss i!!Så pampers funker supert her...

Skrevet

vi gikk og over til libero pga pampers går inn i rompa på jenta hele tiden,skikkelig ubehageligt for henne..så tisset hun masse gjennom..men pampers er tynnere og lettere så sånn sett er di mer praktiske i forhold til libero,men bleien skal sitte på plass og det var libero som fungerte best for oss..

Skrevet

Her bruker vi pampers på natten en str større, og har ikke hatt noe lekkasjer.

På dagtid bruker vi First Price. Prøvde både pampers og libero på dagtid, men er mer fornøyd med First Price.

Skrevet

Vi var stikk motsatt vi.. gikk fra Libero til Pampers..Synes Liberobleiene var store, klumpete og gjorde det vanskelig for lillemann å bevege hoftene godt nok,..dessuten lukta det fælt av dem, og når han bæsja, lå bæsjen som en liten suppe og fløt rundt stumpen på han..Så prøvde vi Pampers, og der ble alt kapsla inn, mye mer behagelig for han..og de er tynnere, så han beveger seg bedre..Så fornøyd når vi endelig hadde brukt opp storpakken fra Libero..

Prøvde Pampers de første dagene etter fødselen, og da likte jeg dem ikke,for han tissa igjennom..Men tror kanskje han hadde tissa gjennom det meste de dagene-og så fulgte ikke mora like godt med når ny bleie kom på, så snoppen hadde lagt seg oppover- da er det ikke rart det blir lekkasjer;)

Skrevet

Vi begynte å bruke tøybleier fra gutten min var 3 mnd vi, aldri lekkasjer eller noe sånn som vi opplevde med engangsbleier, samme hvilket merke det var. Superfornøyd!

Skrevet

Vi har heller ikke kunnet bruke Pampers. De har blitt for korte i ryggen til gutten vår, så vi har fått lekkasjen den veien. I tillegg så får han sår stump hvis vi bruker 2-3 Pampers på rad. Har gitt bort 4 halve Pampers-pakker ettersom vi har prøvd ulike varianter, he he!

Skrevet

Sånn var det med Libero hos oss.... Den rant det bare rett igjennom på datteren vår. Tror det avhenger av kroppsformen til ungen jeg gitt.

Skrevet

vi bruker pampers, og til dags dato har aldri jenta mi på 10 mnd tisset eller bæsjet gjennom,så jeg er kjempe fornøyd med dem...

Skrevet

Hvis dere opplever lekasje av tiss kan det godt hende dere bruker en bleie som er en størrelse for liten - sånn var det med oss. Ofte, med Libero, må man en størrelse opp i forhold til kg på pakka :)

Skrevet

vi bruker pampers å er kjempe fornøyd.

har opplevd samme som sofieb her sier... har hatt lekasje, men bleia har vert for liten. gikk opp en størrelse så var det problemet løst :o)

Skrevet

Ja, det er kun når vi har brukt Pampers at vi har opplevd lekkasje på sidene...Når hun har bæsjet vel og merke, ikke når hun har tisset. Har brukt både Pampers og Libero her, men mest Libero. Er nok de som passer henne best. Syntes det ble lukt gjennom Pampersbleiene jeg da, for de er jo tynnnere. Vil nok fortsette å prøve begge oppgjennom vektøkningen, for det er jo forsekjell på de. Libero sine ble veldig mye bedre i passform på nr. 3!! På nr.1 og 2 syntes jeg Pampers hadde bedre passform til hoftene, men kunne lekke mer.. Det er vel ingen fasit her, bare prøve seg frem til det man liker best selv!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...