puffyandmarcus Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 kjøpte en sportstrille i dag på tilbud og den er såååååå mye greiere å slå ned og opp enn dypvognen... marcus er snart 4mnd og vett jeg må vente litt til.. men når er det mulig/ et tegn på at han kan bruke sportstrillen?
camosilla Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Kjøpte en sånn liten (shopping trille) og den har vi brukt fra han var ca 3mnd når vi skal på butikken. Ryggen kan legges helt ned, så da er det greit. Bruker bagvogna når vi går tur, da. Er så lettvin å ta med og ut og inn av bilen. Beste kjøpet jeg har gjort:)
M*A*S*H* Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Man bør ikke bruke sportstrille før de er 6 mnd, det er liksom rettesnora. Og så har man den sunne fornuften som vi kan benytte oss av, og så kan man tenke at; før ungen sitter sjøl bør de ha full liggestilling og ligge flatt, mjukt og stabilt. De skrangler mye mer i en sportstrille så man bør kjøre på veldig slett underlag og være forsiktig med brostein og sånt før de er sterke nok til å bli rista litt. (sportsvogner er elendig fjæra) og man bør ikke kjøre på turer i sportsvogn men bruke den til sånn småtteri på kjøpesenter og sånt. Jeg dro madrassen fra dypvogna over i sportstrilla og brukte flat liggestilling i starten, fra sånn ca 5 mnd alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå