Chaiemae Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Uttaket var grusomt og jeg blødde som en gris men heldigvis ble det tre flotte egg.
HH72 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Grattis, det høres bra ut! Når skal de settes inn igjen?
Storkmor? Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Hørtes ganske fælt ut, men resultatet er jo herlig!
Chaiemae Skrevet 2. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2008 Dersom de deler seg som de skal så settes de inn på mandag.
Månestråle75 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Så flott at du fikk ut 3 egg :-) Da gikk det jo bedre enn forventet, gjorde det ikke? Håper virkelig du får lønn for strevet!
Mimsan Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Så fint å høre at du fikk ut tre egg da. Lykke til med innsettingen!!!
Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 uæææ... dette skal jeg starte opp med i september... grugleder meg.. Håper virkelig at det går bra for deg denne gangen:-)
solsikke73 Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Hei murmur Jeg har hatt en runde med ivf her i sommer. Hadde lite bivirkninger av medisinene, og hverken uttak eller innsett var kjempevondt (ubehagelig ja). Etter uttak var det ingen tvil om at noen hadde rotet litt rundt i magen min, men jeg hadde en fin dag og var rundt mesteparten av København de(n) dagen(e). Tenkte bare jeg skulle fortelle dette slik at du ikke tror at du må få det ille (det er tidsnok å håndtere det hvis det inntreffer, det hjelperikke å grue seg for store smerter /bivirkninger som ikke nødvendigvis inntreffer) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå