Gjest Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Det er nesten slutt på ammingen, han vil rett og slett ikke ha. Lurer på hvor mye mme jeg bør begynne å gi han hver dag?
de tre bukkenebruse Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 det står ca ml på mme pakken=) jenta vår får 2 flasker mme pr dag,da gir vi 240ml vann og 8 måleskjeier mme. morgen og kveld. det er ikke alltid hun drikker opp alt hehe... hun vil nesten ikke ha mme lenger,bare kald drikke (vann og baby saft)
bomper`n Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Jeg fikk beskjed av hs at de skulle ha ca 6 dl hver dag, men da er også grøten iberegnet. bruker du 2 dl vann i grøten, holder det med 4 dl mme... you see;)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Han spiser grøt 2 ganger om dagen,stooor porsjon,av 2dl vann,så 4 dl vann pr. dag.Så da blir det 2 dl mme pr dag,akkurat en sånn pakke med ferdigblandet. Tror jeg skal klare å få i han det,men mer virker vanskelig. Synes det er litt trist at det så og si er slutt på ammingen,men kan jo ikke tvinge i han puppen. En kjekk ting med den ferdigblandede mme er at man kan servere den kald hvis man har barn som foretrekker det,den er jo "steril" i utgangspunktet. Men ganske dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå