Gå til innhold

Dere som har trapp inne, hvilken farge har den?

Anbefalte innlegg

Hehe merkelig spørsmål, men vi har nettopp flyttet og har trapp fra gangen og opp i stua. Den er hvit, det samme er rekkverket. Jeg syns det er fint, men det er ganske upraktisk, det ser møkkete ut nesten med en gang jeg har støvsugd eller vasket der :/

Trappen ned til kjelleren er i lakket tre tror jeg det er, og det er jo helt greit for så vidt, men det vil jo bli fryktelig mye jobb å få av all malingen, pusse og lakke/olje trappen på nytt da, om vi skal få den fargen på trappen opp til stua også.

Fortsetter under...

Rekkverket og vangene er hvitmalte, i selve trinna er det parkett i kanadisk lønn slik at det er likt stue og kjøkken. Hørtes upraktisk ut med hvite trinn ja. Om alt på den hvite trappen er hvitmalt hadde jeg vurdert å fått trinna i en mørkere farge, f.eks mørkgrått og gjort den lakka trappa lik. Men litt skummelt å male trapper i trinna for de kan blir farlige glatte.

Ja det har jeg også tenkt litt på. I begge trappene er det nå tepper i halvmåneform der man tråkker. Det syns jeg ikke er noe fint!

At trappene er i forskjellige farger gjør for så vidt ikke noe, siden trappen til kjelleren er skjult bak en dør :D

Men grått hørtes jo fint ut, det passer bra med fargen i stuen, også kan vi heller male gangen etter fargen i trappa :)

Skjønte hva du mente :)

Tror nok vi går for en litt mørkere farge, som likevel er lys. Kan tenke meg når småtten begynner å ferdes i trappa, at det hvite gelenderet ikke er hvitt så veldig lenge, hehe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...