Gå til innhold

noen som har prøvd reductil?? og har noen tips ift til og gå ned i vekt når man går på den??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du ikke har helseproblemer som tilsier at du ikke bør gå på reductil, får du sikkert. Kravet er vanligvis en BMI over 30 eller over 27 med tilleggsproblemer. Du er langt over der.

Jeg har gått ned ti kilo på seks uker med reductil. Nå er det neppe reductilen som skal ha all æren for det, men den hjelper helt klart. Teller kalorier, spiser sunt og ikke mer enn 1200 kcal for dag (dette kan du registrere gratis på for eksempel vektklubben.no). Sykler og går gjerne når jeg skal et sted, men trimmer ellers ikke aktivt.

ok, tusen takk for svar:) jeg sykkler hver dag på ergometer sykkel... skal til legen den 11=) håper jeg får...=) har fått xenical før... men måtte slutte på de, de var for dyr i lengden...

Reductil er jo ikke så veldig mye billigere da. Og om du slutter å spise mye så går det vel opp i opp? Altså det du egentlig brukte på mat osv bruker du på tabletter. Ikke ment som noe sur greie altså :)

Men jeg gikk bare 1 mnd på reductil, måtte slutte pga operasjon. Merket ingenting av at jeg skulle spise mindre.. Holdt på akkurat som før. Ja jeg burde trimmet mer, men nå ble det ikke sånn pga smerter og slike ting.

Har begynt på 30 days nå, og skal prøve den i 2 mnd. Om det ikke funker så er det vel bare til å innse at jeg ikke skal ned i vekt :P Og nå går jeg ca 1 time hver dag.

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...