jentelykke + guttelykke Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg synes det begynner å bli litt kjedelig å gå på tur alene, så her blir det ikke hver dag... Føler at alle andre er så flinke og går tur hver dag. Er der det?? )
petite fleur Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Trillet ikke hver eneste dag i vinter nei, men har gjort det siden i vår. Både pga bedre vær og at poden begynner å bli mer krevende - kjedelig å være inne med mammaen sin hele tiden! :-)
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 triller hver dag. Noen ganger alene, andre ganger sammen med andre. Av og til blir det bare småturer, som til butikken ol. Men er ute hver dag=0)
Rorrimamma Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Har trillet lite siden han har sovet som en stein inne, er bare 3 uker. Men skal ikke gjør samme feil som jeg gjorde med forrigemann... Når han nærmet seg 1 år la jeg han alltid inne i senga på dagsblundene så lenge jeg var hjemme. Han trengte en formiddagsblund fram til han var 3,5 år - men han nektet å sove i vogna. Så enten lå han å hylte hvis jeg var i sentrum e.l. med vogna. Roet seg kun i egen seng hjemme. Det var slitsomt..........
anne* Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Her trilles det to ganger om dagen. en kort og en lang tur. Vesla sover så dårlig inne på dagtid, så for at hun i det hele tatt skal få sove, så må vi ut:-)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Hadde jeg bodd et annet sted, så hadde jeg nok det.. ( sliter med bekkenet ennå, og her er det bare bratte bakker på alle kanter! æsj =( )
Supertea Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Ikke når det regner. Går 1/2 - 1,5 timer avhengig av hvor sprek jeg føler meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå