Lanajento Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Går det an nyte et glass vin under hormonkurer?? skal i selskap og folk kommer til spørre visst jeg ikke tar et glass vin, lurer på melde avbud, da vi vil holde dette hemmelig. setter pris på svar
Nøtt Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Det skal gå helt fint med et glass vin. Klinikkene anbefaler måtehold, ikke totalavhold. :-)
Sissel L. Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg har fått anbefalt å ikke drikke alkohol under hormonbehandlingen, og jeg har derfor ikke inntatt noen form for alkohol mens forsøkene har pågått. Det er vanskelig å vite hva slags innvirkning alkohol har, men særlig positivt er det neppe. Vi har valgt å være åpne om forsøkene, og jeg takker derfor bare nei når jeg blir tilbudt alkohol. Det gjør det mye enklere å få et mest mulig avslappet forhold til prøverør. Folk tør ikke å spørre så mye. Hvis man ikke ønsker å være åpen om det, må det gå an å si at man ikke har lyst på vin/ evt at du kjører? Det er for ille at man ikke skal gå i selskap fordi man syns man må forklare hvorfor man ikke vil drikke alkhol. Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå