Gå til innhold

Hva syns dere? Ønsker mange tilbakemld!

Anbefalte innlegg

-Even

-Christoffer

eller

-Even Christoffer

Vi klarer ikke helt å bestemme oss! Dobbelt navn er vi litt usikre også på om vi vil ha siden det som oftes etter hvert blir bare å kalle han ved et navn. Eller jeg veit ikke jeg!;)

Takker for svar og synspunkter!:)

Fortsetter under...

Jeg synes enkeltnavn er finest, men jeg synes også at Even Christoffer klang fint sammen. Så det blir bra uansett. Men altså - personlig ville jeg tatt enten Even eller Kristoffer (helst skrevet med K), og jeg tror Kristoffer er favoritten av de to!

Jeg er mest glad i enkeltnavn, så ville gått for det. Synes både Even og Christoffer (helst Kristoffer) er fine navn..holder kanskje en liten knapp på Christoffer. Men de passet for så vidt bra sammen også hvis man foretrekker dobbeltnavn.

Annonse

Å ha dobbeltnavn men å bare bruke et, gjør vel ingenting? Det er det jeg har, to navn men bruker bare et. Funker helt fint! ;-)

Jeg synes at Even Christoffer var kjempefint! Det hadde jeg absolutt gått for :-) Hvis dere nå likevel bestemmer dere for bare et navn, så stemmer jeg for Even. Det er fint og tøft! Christoffer synes jeg er litt vel kjedelig alene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...