Gå til innhold

Vinterklær for gravide januar-mammaer

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å tenke på hvilke klær jeg skal bruke i novermber-januar, og spesielt ytterklær virker dyrt å få tak i for gravide (om man ikke vil gå i en vanlig, svææær jakke da). Det er jo så mye fint høstnytt på nettet og i butikkene, men utvalget i mammaklær er dårlig. :( Heldigvis finnes det mange ulljakker, korte jakker, vide cardigans og ponchoer i motebildet i høst. Og her fant jeg en flott vind/vann-tett fleece for gravide fra polarn o pyret: http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=3860

Syns også den nye høst/vinterkatalogen til laredoute har mye fint, både vanlige klær, og litt mammaklær. Så da er det håp for oss januar-mødre også! :) Hvis det er noen som har flere tips til fine jakker og annen vinterbekledning for gravide, skriv i vei!

Fortsetter under...

Takk for tips!:)

Sist jeg gikk gravid endte jeg opp med å bruke mannen sine jakker de siste mnd... Følte meg ikke så veldig fin akkurat..:) Denne gangen SKAL jeg ha meg minst en ok gravidjakke.

Vet du om de har den i butikkene også eller er det kun på nettbutikken?

Annonse

Åå! Motherhood Maternity Clothes er den beste butikken på jord for oss gravide vil jeg tro! Jeg var i butikken dems i Colorado Springs for en uke siden, og jeg fant masse fint, både kjoler, topper og bukser. Og det er BILLIG! Så for alle som skal til USA eller Canada i løpet av graviditeten; ta en tur innom der!

Jeg tror kanskje dem også sender til Norge over nettet, men har ikke prøvd. Noen andre som vet?

• 1 måned senere...

Hei, nå har jeg vært på shopping i Göteborg, og fått meg en suveren mamma-jakke som vil fungere hele høsten, vinteren og våren. Det er en lang og god parkas med avtagbar innerjakke/fòr, og jeg har kjøpt den i XL for å være sikker på at den passer helt til januar, og har plass til ullgenser under. Snittet er uansett så lekkert at den ikke ser enorm ut.:) Den heter Tiana Parka Coat og er av merket Mama-licious. Nettbutikk: www.lovelymama.se

Jeg har bestilt fra Motherhood, og er kjempefornøyd! www.motherhood.com er webadressen dit. Rask levering, til tross for at det er på andre sida av "dammen". Og pakken kom levert på døra uten at jeg hadde bedt om det. Bare vær oppmerksom på at om du bestiller myyye (som jeg gjorde... *kremt*) så må du betale toll på varene, og da ble de bare sånn ok billige. Men duverden! Flotte klær, god service, vi slipper å bekymre oss for bekkenløsning og andre plager ettersom vi kan bestille på nettet, og så en blid kar på døra som sier "Hei, jeg kommer med en pakke til deg." Anbefales :)

Jeg fikk mitt første barn i desember for snart to år siden og da var det kaldt. Brrrr... Det ble til at jeg brukte de jakkene jeg hadde og det gikk bra. Lignet litt på "vaktmesteren" i slutten men det funket bra :-)

Litt dumt å kjøpe alt for mye mammaklær.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...