Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hun er akkurat fylt ett år. Serveres med kokte poteter og dampede grønnsaker..... Er det noen spesiell grunn for at hun ikke skal ha det??:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Eneste gode grunnen er vel at det kanskje kan inneholde litt mye salt. Selv hadde jeg fått dårlig samvittighet for å gitt barnet mitt det, men det er fordi jeg syns det vemmelig.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Takk for svar! Hehe, nå synes jeg lungemos er min ultimate barndoms favorittmiddag, så jeg synes ikke det er vemmelig. Spiser det med et hint av sirup. Men jeg skjønner at folk kan synes det er pyton. Nå likte ikke jenta mi dette overhodet, så det ble biff stroganof på glass i stedet :-D HI
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Å, jeg ELSKER lungemos!! Den beste middagen jeg kan få servert, tror neppe barnet vil ha vondt av noe så godt:) Synd ikke jenta likte det, men hun lærer nok etterhvert. Selv sliter jeg med en mann som nekter å spise det...
Tinaisme Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Her er både jeg og tuppa glad i lungemos:) Og det er jo utrolig lettvint å lage til middag
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Jeg er ikke spesielt kresen, men lungemos er det værste jeg har spist. Håper ingen tvinger barna sine til å spise det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå