Gå til innhold

Gravid med nr 3

mamsen+lillegutt*på overtid*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også termin 8. april med 3. barn :o)

Har lyst til å si det til alle, er så stress å skulle holde det hemmelig! Har lyst til å si det til barna, men det er så kjedelig om det skulle gå galt, og det blir jo i allefall lenge nok å vente...

Hva synes deres nærmeste om å ha 3 barn? Tror svigerfamilien kommer til å syns vi er sprø...

Så langt har familien min bare vært posetive og det er godt å tenke på, da har man ivertfall god støtte. Jeg selv føler at det er litt sprøtt med nummer 3. Det var ikke planlagt, var vel egentelig ferdig med å få barn. Men er alikevel veldig glad og gleder meg til stor å fin mage;)

Annonse

Morsomt.For oss var det heller ikke planlagt (vi trodde liksom vi hadde lagt baby fasen bak oss).Men vi gleder oss allikevel veldig. Men jeg tror det blir veldig viktig for meg å trene en del denne gangen for å klare jobb + de andre to, jeg har to hunder som holder meg i aktivitet

så det går vel litt av seg selv.Må nok kanskje gjøre en del øvelser og slikt i tllegg, lurer på å kjøpe den boka "Yoga for gravide" etterhvert.

Jeg er også nødt til å prøve å holde meg i form, har slitet en stund allerede med to barn, eier ikke energi. Klarer ikke å komme meg ut for å trene, gå eller noe annet som for en til å komme i form. men denne gangen må jeg bare ta meg i nakken. Så planen er å gå en tur i 1 time hverdag..hehehe får se hvordan det går. Yoga for gravide hørtes spennende ut skal jammen sjekke på trenings senteret her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...