Mojo med trollungen Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Tulla blir 4 mnd nå til uken, har siden hun ble 3 mnd fått smake frukt, smoothi osv (ingenting md sukker) nå blir hun 4 mnd og jeg harså smått startet å gi fruktpurè og sviskemos med skje. igår spiste hun en halv boks med ferskenpurè, hun simpelt elsker disse nye smakene. ska prøve med velling/grøt i kveld for første gang i håp om at hun sover lenger enn 2-3 timer. det jeg lurerpå er hvor mye/store skal posjonene være? lar jeg hun spise til hun ikke vil mer, eller bestemmer jeg når nokner nok? hun smiler og ler og smasker purè og mos. alle svar mottaes med stor takk.
Erisa* Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg har latt Althea spise så mye hun ville, i alle fall. Men hvis du syns det blir litt i meste laget, og hun ikke vil spise av brystet etterpå, så prøv å amme før du gir annen mat. Lykke til!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Vil anbefale deg å gi alle nye smaksprøver på dagtid og ikke på kvelden de første gangene. Det sparer deg for myyye slit i tilfelle hun reagerer og får magevond. Kjedelig om det skal gå utover nattesøvnen. Her reagerte ikke jenta vår på noe av det vi gav henne, så vi økte fort med alt egentlig vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå