Gå til innhold

Sliter så med takkekort etter bryllupet....TIPS

Anbefalte innlegg

Skrevet

har funnet bilde.

Men skal jeg ha et som er smalt og langt eller kvadratisk??

Og tekst.Jeg skriver jo som ei kråke,skjeivt og så vidt leselig.Så hadde vært fint å trykket ferdig tekst,men da blir det jo litt upersonlig da?

For da må jeg skrive takk for oppmerksomheten på alle?

for var jo ikke alle som ga gave,noen ga penger,blomster osv.og de som hjalp til med kaker ol skal jo få også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi trykket opp tekst (men "individuelle" siden vi "ferdigtrykket" med navnet til den enkelte som skulle motta, og individuell tekst - lettest å gjøre hvis man lager hele greia selv, fremfor å få ferdigtrykket hos feks fotoknudsen), men signerte selv, dette på alle typer takkekort vi har skrevet ut enten bryllup eller fødselstakkekort.

Skrevet

hvordan fikk du til det da?har ingen spes program på pcn her....

Skrevet

Vi brukte et som et Adobe Indesign, men kan nok også få til det samme med feks word eller powerpoint. Skrev teksten som passet til personen(e) og printet ut, signerte og limte på bilde. Laget først en mal hvor ejg printet ut endel agnger for å få det til med brettingen (du kan se bilder på side 2 i albumet mitt) og så var det bare å kjøre i gang.

Ellers har jeg også sett at andre trykker opp feks noe liknende til;

Kjære ----------- (åpent)

Tusen takk for -------- vi fikk til bryllupet vårt den xx.xx.xx

Og så skriver de selv inn navn og hva de takker for og signatur nederst.

Skrevet

ja,tenkte litt på det nederste forslaget der,men var redd det ville se teit ut??

Skrevet

Folk gjør alt mulig så jeg føler alt er normalt. Selv syns jeg det er mye koseligere å få et skakt og skjevt håndskrevet kort, men det er jo ganske mye arbeid. Så jeg har ufll forståelse for at man trykker opp også. Og når man "spesifiserer" med navn og hva man takker for så føles det også som mer lagt merke til hva man selv har gitt og det er jo kjekt :o)

Skrevet

hehe,ja er mye jobb,og jeg får fort skrivekrampe,så nærmere 80 takkekort kan bli i meste laget ihvertfall når det ikke blir no pent i tillegg hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...