Gå til innhold

hvor ofte kjøper dere nye leker til barna deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjelden.....nå i sommer har det blitt noe da,hadde jo ingen badeleker ol.Men ellers er det sjelden.

får masse til jul og bursdag.Og får han noe utenom er det bare en liten ting somregel.bil til 50 kr feks.

Min får ikke nye leker så ofte.. ser når han blir lei de andre lekene sine.. da tar jeg de vekk noen dager, og så setter de inn igjen! De er som nye for han noen dager fremover..

Selvfølgelig får han litt leker innimellom, men kanskje 1 gang pr mnde om det er noe han trenger.. tror han har nok leker jeg.

Annonse

Storebror får sjelden og aldri leker, likevel har han rommet fullt. Det holder i massevis med jul og bursdag.

Minsten er bare en uke gammel og har ennå ikke fått en leke, men vi har masse liggende etter storebror, også har vi stor familie som mer enn gjerne kjøper.

Hun får noe når hun har vokst fra mye av de gamle lekene, det er altså ikke veldig ofte hun får nye leker :)

Synes det er greit å spare noen ting til jul og bursdag jeg da, om ungene får ting hele tiden så blir det vel mer en vane at de får nye ting og ikke noe spesielt og spennende. Ikke sikkert det stemmer, men ser for meg at det kan bli litt sånn :)

Husker jeg gikk å gledet meg leeeeenge til jul fordi det var så spennende å se om jeg fikk noe av det jeg ønsket meg..

For ofte. Får fra både meg, sambo og mamma og pappa, veldig ofte. Men er nok jeg som synder mest. Nå har jeg bestemt meg for å ta det med ro. Er heldigvis ikke sånn at han MÅ ha noe når vi er i en lekebutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...