Me myself and I Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Til hva jeg kan servere. Blir rundstykker varmet i ovnen. Men trenger forslag til godt pålegg eller noe eggegreier jeg kan lage?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 eggesalat, eggerøre, kokt egg... Skinke, majones, annet godt kjøttpålegg, fersk leverpostei,
Thunderstruck Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Laks,eggerøre,skinke,eggesalat,agurk,tomat,paprika,roastbiff,provanceskinke..
du og jeg og vi to Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Ville servert noe liknende innnlegget over meg - røkelaks og eggerøre, med paprika, agurk, tomat til, og potetsalat, kanskje litt spekeskinke, kokt skinke og noen gode oster? Nam!
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 eggerøre eller omelett stekte salamipølser (steiker gullsalami-pølser i steikepanna på begge sider til de har blitt helt sprø - knallgodt! også godt med peperonipølser!) synes dette er bedre enn stekt bacon! stekte poteter (kalde fra dagen før...) og stekte pølsebiter ha div pålegg... krydderskinke, grov leverpostei, gulost, brunost, syltetøy, rekesalat el.l. agurk, paprika, tomat ha god te og kaffe, melk og juice
miss blithe Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 kjempe godt med noe melon, honning melonen er veldig god. og kanskje appelsin og ananas. litt friskt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå