Gjest Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 lurer på om gravidlystene kan ha begynt å komme allerede jeg?! får lyst på ting, og det gir seg ikke før jeg får det ( sånn hadde jeg det sist også). en venninne pleier innimellom å lage det til oss, men hennes har en tendens til å smake litt varm melk med makaroni :s så lurer på om noen har en annen oppskrift?! satt i går kveld å lurte på om det kanskje kunne blitt gått om man putter bittelitt bulljong oppi?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Mmmm... Å nå vet jeg hva jeg skal ha til middag i dag ja.. Vært helt blank.. hehehe.. Jeg har ikke noe spesiell oppskrift på det.. Men synes det er veldig godt med muskat i gratinert hvitsaus.. jeg pleier og ha i pøslebiter, grønnsaker, helle over hvitsaus med muskat i og eventuelt litt ost hvis jeg føler for det.. nam nam...
Scorpiogi Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 lag en tykk hvitsaus (smelt smør, ha i mel til det blir veldig tykt og jevn ut med melk.) og krydre den med noe godt(salt/pepper/muskatt/pastakrydder/oregano/buljong?/whatever) og så koker du makaroni og blander med sausen. Ha i ildfastform, evt ha i pølse/grønnsaker/osv. Masse ost innimellm og på toppen. Du kan strø knust grov-knekkebrød påtoppen, det blir godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå