Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg er en av de som har prøvd ALT og da mener jeg alt...hehe! Sommeren 2006 begynte jeg med Grete Roede i mai og gikk ned fra 135 til 86 på et år:o) Men utover høsten 07 krøp vekten oppover igjen og dette fordi jeg ikke fullførte kurset og gikk over på hold vekten! Bare dumt av meg og tro at dette klarer jeg selv! Har gjennom tidene slanket meg feitere og feitere! Har prøvd alt av pulver kurer, suppekurer, fedon og det meste andre på markedet, men jeg holder min lit til Grete Roede:o) Jeg spise masse god mat og gikk mange fine turer og ja gikk ned nesten 50 kg på et år:o) Jeg skal begynne på kurs igjen til høsten....håpet på august, men ikke ledig på maxikurlær før i oktober. Men da skal jeg begynne igjen:o) Og fram til da skal jeg følge det jeg allerede har lært fram til da:o) Jeg sluttet på kuret fordi jeg flyttet, men det viser seg at min kursleder jeg hadde der har også kurs ikke så langt fra dit vi snart skal flytte til:o) Og jeg ønsker å fortsette med henne fordi hun er bare en så fantastisk kursleder:o) Da jeg sluttet hos henne stod vekta på 94 og noe og jeg håper jeg klarer å komme ned til den vekten innen kursstart i oktober:o) Litt flaut liksom å komme tilbake mye større enn det jeg var sist....hehe! Dette er en livslang kamp og det er viktig å ha et godt nettverk rundt seg....og det nettverket ønsker jeg å ha med Grete Roede gjengen:o) Vekta i dag ligger på ca 110 og det er ca 13 uker til kursstart så jeg må ha et snitt på 1,2 for å klare dette da, men det er det snittet jeg pleier å ligge på når jeg er flink til å trene:o) Og dit vi flytter er det bare en bitteliten spasertur til treningssenteret og der skal jeg begynne:o) Ja dette er min histore og jeg gir aldri opp håpet om å bli normalvektig en gang i framtiden....helst innen neste høst;o) Og da blir det bukplastikk:o) Og da er det ingen vei tilbake nei:o) Ønsker alle her inne lykke til med å nå sine mål:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138356505-ny-i-forumet-heren-liten-presentasjono/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå