Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. august 2008 #51 Skrevet 4. august 2008 Hmm, jeg synes nesten "strippinga" legen gjorde på meg dagen før jeg.. Var på overtidskontroll, og han bestemte seg for å bare gjøre det uten å si noe til meg. Var til en polsk lege på sykehuset, som var ufyselig.. Han røska jo i oppi der - 3 ganger!!!:-0 Men på selve fødselen vil jeg kanskje si de siste åpningsriene og starten av pressinga, da jordmoren tok tak i åpningen av skjeden og tøyde på den! AU!!:-/
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. august 2008 #52 Skrevet 4. august 2008 Pressriene helt klart!
Kakebakesøte Skrevet 4. august 2008 #53 Skrevet 4. august 2008 Syens hele fødselen var fryktelig. Både åpningstiden og pressriene. Men det kan jo være fordi det gikk så himla fort. Gjorde ikke det med førstemann og den gangen vil jeg helt klart si åpningstiden - laaang og vond.
MiaKristin Skrevet 5. august 2008 #54 Skrevet 5. august 2008 Jeg synes det vondeste var da det bare var en kant igjen og jordmoren skulle trykke den bort. AAAAUUU! Likte virkeloig ikke at hun skulle inni der å rote når det var så utrolig vondt. Så hun fikk litt kjeft. Mine prssrier var så fort over at jeg fikk ikke tid til å tenke, var så opptatt av at jeg fant ut at jeg var ikke helt klar får å bli mamma alikavel da... Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå