Gøril og Jesper :) Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Tenk at flinkingen vår skulle få bli ett år.. Det hadde ingen trodd. Han er så sterk, så sterk. Kjemper og kjemper, vinner de kamper alle sier han skal tape. Han lever. Han puster, han smiler, han ler... HAN LER!!! Og han er her enda. Tapper, sterk og så veldig modig. Og verdens fineste. Han har ikke hatt verdens beste bursdag, men vi har feiret veldig. Og vi har gjort det beste ut av dagen hans, selv om han ikke har koset seg så veldig. Med barneselskap, voksenselskap. Kaker i massevis, fine gaver, de beste minner. Har lagt ut noen nye bilder. (se på mine bilder) Det ble ingen bursdagsbilder denne gangen, men se så fin han er da. Ingen har vel sett finere, tøffere og taprere gutt??!! Tenk, jeg har en ettåring. Verdens vakreste ett-åring. Jeg er så rørt, og så veldig glad og takknemlig!!! Stolteste mamman :-)))))
Jokeren Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Såå utrolig vakker! Gråt en skvett for han. Gratulerer med ett års dagen kjære Jesper:) Klem til dere!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Deres barn er nydelig og deres historie meget sterk og gripende. Jeg gråter kontaktlinsene ut av øynene mine når jeg ser bildene av gutten din. Er det intet håp for Jesper, ja da er livet i sannhet grusomt. klem fra
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Vet du, jesper er ikke annet enn nydelig, han er en av de vakkreste barna jeg har sett. Hvem er han lik på av dere? Uansett, måten dere takkler det hele på er helt fantastisk, Jesper er så heldig som fik akkurat dere til foreldre. Kjempe flott at du har laget bursdagen hans til en minne rik dag. Stor klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Skjønne fine gode Jesper. Tenker ofte på dere Gøril,det er ingen tvil om at han er verdens skjønneste.Dere har hatt et tøft år sammen godgutten deres,og det er ikke tvil om at der kommer flere tøffe dager.Du er sterk Gøril,og det samme er Jesper-pappaen.Den vesle skjønningen var heldig med valg av mamma og pappa! Klem fra
~chess~ Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye, Jesper!! Du er jo bare ekstremt sterk og tapper! Tenker på deg og dine hver eneste dag.
Chaiemae Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye med 1. års dagen til Jesper. Han er en skjønn liten gutt.
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 KJÆRE VAKKRE VENE ;-) NYDELIGE BILDER!!! Lille vakkre Jesper-gutten-GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE MED 1-ÅRS DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Han er jo så utrolig nydelig,jeg forstår ikke at han er syk,han er utrolig vakker!!!!! han ser jo så perfekt ut!!!!!! Et nydelig smil............... *Gøril!-jeg ønsker dere lykke til!!!!!!!!!!! Masse varme klemmer fra fruen 77
Gjest Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer med Jesper! Han er så utrolig nydelig. På bildene ser han ut som en helt vanlig ettåring. Jeg vet at han ikke er det i hverdagen, men flott er han!
*Lenn* :-)) Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Kjære Gøril og vakre Jesper! Nå har jeg akkurat sittet og storgrått meg gjennom Henne, visste ingenting om artikkelen, siden jeg ikke er på forumet lenger. Men det finnes ingen tvil om at det var dere artikkelen handlet om... Kjære kjære dere... Jeg har aldri grått mer av en artikkel før. Det er noe av det sterkeste og mest gripende jeg noensinne har lest.... Som baby-mamma selv er det ikke vanskelig å se hvor vondt dere har det. Vet ikke om du husker meg igjen, men vi skrev en del til hverandre i forbindelse med IVF for cirka 1,5-2 år siden (jeg har også hatt 5 forsøk, men lyktes på vanlig måte til slutt) Jeg måtte bare inn og "finne" deg her så jeg kunne skrive til deg. Bladet ligger fortsatt oppslått ved siden av meg her..... For en vanvittig tøff hverdag dere har, så fylt av fortvilelse, maktesløshet, gløtt av glede og håp.... Og den inderlige kjærligheten til babyen deres. Det er fantastisk å se hvordan dere står fram og deler dette med oss. Og viser oss for en tøff og nydelig gutt dere har, men også hvor vondt han har det. Aldri før skulle jeg vel ønske at jeg kunne utrette mirakler. Dette skulle ingen måtte oppleve, det er for uutholdelig å tenke på..... Men over til dette innlegget: gratulerer med 1 års dagen til Jesper! Det er helt fantastisk!! Jeg kan ikke annet enn å kjenne på gleden på deres vegne over at han er ett år! Du er en sterk, flott, omsorgsfull og fantastisk mamma, Gøril, og jeg tror jeg har mange med meg når jeg skriver at gjennom dette har du tilegnet deg kvaliteter som kanskje er sjeldne å se blant mødre. Gjennom artikkelen viser du av hele det at du forguder Jesper og at alt annet er som luft. Du har en fantastisk sterk morsfølelse og gjør alt som tenkes kan for gullklumpen din. Det er helt nydelig å se. Vit at også jeg tenker på dere og føler med dere i deres livs tøffeste tid. Mange varme klemmer fra en gammel "venn" her inne
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Kjære, Gøril! Har nettopp sett på bildenen av dere, og måtte gråte en skvett. En utrolig nydelig og sterk liten gutt. Og en utrolig sterk mamma. Stor klem fra
Gøril og Jesper :) Skrevet 4. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. august 2008 Hei Lenn:) Selvfølgelig husker jeg deg :-) Du har vært en enorm støtte og gitt meg så mange gode råd mens vi drev med forsøk her. Så det skal du ha en stor takk for!! :-) Hvordan går det med gutten din? Fikk du ikke i Oktober? Tusen takk for mange gode ord, blir helt rørt jeg. Stor klem
Gøril og Jesper :) Skrevet 4. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. august 2008 litjpia77: Hei. Mener å huske at du også fikk barn gjennom Medicus? Ei lita jente ved navn Maja, født i mai? Eller blander jeg nick her nå? Hvordan går det med dere? Er det søskenforsøk på gang? :-) Dere har vel noen egg på frys, eller? Håper ikke husken min er helt ute å kjøre nå, da blir jeg litt flau.. Klem til deg, og takk for gode ord :-)
74skytte Skrevet 4. august 2008 #15 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer med dagen til Jesper som var i går. Dere alle tre er noen sterke, gode personer, og Jesper er bare helt nydelig. Har også lest artikkelen i Henne, og det er en sterk historie. Ønsker dere all lykke i fremtiden. :-)
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 4. august 2008 #16 Skrevet 4. august 2008 Hei, igjen! Du har så rett. Maja som er født i mai ble laga på Merdicus, ja. :-) Vi hadde vel innsetting ca på samme tid... (Men det var vel på et fryseforøk at Jesper ble laga, hvis jeg ikke husker feil..?!) Veldig koselig at du husker meg.:-) Vi har det veldig bra. Maja er selvfølgelig verdens fineste jente. (Er veldig objektiv;-)) Har 4 egg på frys, så de kommer godt med. Jeg er klar for flere barn nå, men mannen min mener vi skal vente, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet... Stor klem til deg og. Ønsker dere alt godt.
Ann-ch. Skrevet 4. august 2008 #17 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer så mye med dagen til Jesper. Nydelige bilder Gøril. Jesper er en utrolig nydelig gutt som du absolutt bør være stolt av. Ønsker dere fortsatt lykke til. Stor klem fra meg.
sol m to prinser:-) Skrevet 5. august 2008 #18 Skrevet 5. august 2008 Gratulerer så mye med dagen, skjønne, lille, Jesper! For en nydelig gutt:-) Vanskelig å forstå at han kan være syk. han er en tapper liten kar. Verden er ikke rettferdig. Husker deg fra tiden jeg også var inne på denne nettsiden. Vi har endelig fått vår prins og er overlykkelige. Etter 5 år og 7 - 8 prøverørsforsøk kom han ved naturmetoden. Leste artikkelen om dere i Henne, gråt hele lørdagskvelden. Så utrolig flott at dere står frem. Det var bra skrevet og fine bilder. Vil ønske dere lykke til videre , og ikke minst ta godt vare på hverandre:-) Klem fra sol og lillegutt
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 6. august 2008 #19 Skrevet 6. august 2008 Hei gøril :-) Gratulerer så mye med vel overstått 1-årsdag, tenk at det allerede er et år siden du ble mamma til lille, skjønne Jesper - den lille/store helten deres! Leste også Henne i sommer og bøyer meg i støvet for deg! Mange klemmer fra
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 6. august 2008 #20 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer med 1-årsdagen til Jesper ) Det er en veldig herlig sønn dere har og alle bildene er bare helt nydelige! Dere imponerer veldig med tanke på hvordan dere klarer å komme dere igjennom dagene!!!
Åleby Skrevet 7. august 2008 #21 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med vel overstått dag til dere begge. Jesper er en nydelig gutt, Gøril. Ingen tvil om det. Dere er fantastisk tapre, positive og garantert de beste foreldrene han kunne ha fått. Lykke til videre.
*Lenn* :-)) Skrevet 7. august 2008 #22 Skrevet 7. august 2008 Hei igjen! Takk for fine ord tilbake:) Godt å vite at man kan støtte hverandre i vanskelige situasjoner. Jeg fikk en gutt i oktober, ja og vi har det bare bra - takk for at du spør. Jeg vet at det må være tøft i den situasjonen dere er i. At du bryr deg om andre viser at du er en raus person:) Jeg sier til meg selv hver eneste dag at jeg er veldig heldig. At vi lyktes og at vi er så heldig å ha et barn fra før. Ofte gråter jeg av glede. Jeg har fått et annet perspektiv på det å¨få barn etter at jeg var her inne og var igjennom IVF. Leste om manges skjebner....Ingenting er en selvfølge her i verden!! Jeg har lest artikkelen om dere flere ganger. Jeg klarer liksom ikke legge den fra meg, føler så med dere. Jeg kjenner fortvilelsen på kroppen når jeg ser den utrolig fine gutten.... Mange gode tanker og klemmer fra
*Lenn* :-)) Skrevet 7. august 2008 #23 Skrevet 7. august 2008 Må bare legge til at det ene bildet av deg og Jesper i bladet er så utrolig sterkt å se på. Det der dere sitter på sofaen med helsepersonellet stående i døren med ryggen til, mens du venter på et svar fra dem... Utrolig bilde som sier mye mer enn ord... Det uttrykket du har i øynene, spørrende, avventende ("har du noen nyheter til oss i dag...?") sier så mye... Kjenner jeg får vondt inni meg.....
Gjest Skrevet 8. august 2008 #24 Skrevet 8. august 2008 Kjære Jesper! 1 år! Gratulerer så mye med dagen som har vært! Du er så utrlig vakker.... Hver eneste dag er du Jesper og mammaen din og pappaen din i våre tanker.... Som hun ene skrev før hadde jeg kunnet utrette mirakler..... Ønsker dere alt godt!!! Ps! Gøril all ære til deg og dine, for noen utrolige fine mennesker dere er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå