maja1983 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 noen som vet om noe som kan brukes istedet for badebalja.. små`n er for lang.. får ikke sprelle og strekke seg..skaller med hode i kanten osv.og klarer ikke sitte enda. vi har ikke badekar. finnes det noen løsning?
camosilla Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Kjøpte balje på ikea jeg, og syns det fungerer fint. Min søster har også den og datteren på 4 år bader i den fortsatt:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 hvor stor er småtten din da?? Jenta mi er straks 6 mnd og 68 cm lang, og vi har ikea-balje. Den er litt trang for henne nå, siden hun ikke kan sitte, og hun sparker i fra med beina i kanten nede, slik at hun dunker hodet oppi oppe.. Men det er bare en periode nå, hun får tåle å dunke seg litt, så lenge det ikke er hardt. Når hun lærer å sitte, vil det gå mye lettere.. Vi har badekar da, så vi flytter henne snart over i det, men tror nok ikke du får så mye større enn ikea sin altså..
maja1983 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 jeg har ikea balja.. små`n er 3 mnd.. lang liten fyr tror jeg..hehe.. har ikke målt han enda..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 vi satt opp snuppa i baljen vi. bare hold henne på samme måte som når hun lå. hun storkoste seg og plasket masse!
Lillegull2008&2010 Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Vi har også ikea badebalje, men den er for liten til gutten min nå, så fram til han klarer å sitte selv kjøpte vi et oppblåsbart plaske basseng som vi setter i dusjhjørnet. Så nå får lillegutt ligge å sprelle og plaske som han er så glad i (bassenget kjøpte vi på brio til 70 kr)
Helgamor Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Vi har heller ikke badekar, så jeg har kjøpt Bibabath til jenta mi. http://www.lilleprinsen.no/product/454568/_Bibabath.html Den er å få kjøpt på Babyshop også, men er litt dyrere. Vi tok det i bruk før jenta mi kunne sitte selv, og det gikk helt fint. Tar meget liten plass når det ikke er i bruk. Vi har dusjdører som slår inn mot veggen, så vi har ikke plass til noe badebalje siden vi har så lite bad. Men Bibabathen får fint plass bak ene døren, siden den blir kun 10 cm når den er slått sammen. Tantebarnet mitt på 7 år pleier å bade når hun er på besøk, og hun også storkoser seg oppi der.
mastermind Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Vi kjøpte balje på BILTEMA, god og stor. Den går akkurat opp i badekaret. Tror den skal holde en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå