termin 30 mars Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 vi skal ha en velkomstfest for babyen vår,vi skal altså ikke døype eller ha navnefest med seremoni osv. men har laga vår egen "greie". Vi ønsker å ha faddere, og har lyst å gi de noe som symbol på det at de er faddere liksom, bare en liten ting eller et brev/ dokument på en måte der det f.eks står va som er fadderoppgaven,hva vi legger i det liksom. Noen som har forslag til hva vi kan gi,eller hvordan vi kan skrive det???..har lyst å gi de det på festen!
nurket4a Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg ville kanskje ha laget et litt fint brev og satt i en ramme. Kjøpt noen farget ark og klistermerker, finnes jo utrolig mye artig å få kjøpt. Hva jeg ville skrevet er jeg ikke helt sikker på, men kanskje noe i duren: Fadder. Kjære (navnet), det er en ære for oss/ vi setter stor pris på at du sier ja/er villig til å være fadder for (navnet på barnet) Som foreldre til (barnets navn) ønsker vi at faddernes oppgaver skal være: * (Skriv ned hva dere ønsker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå