Gå til innhold

Trekantsex... noen som har prøve eller har tanker om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har vært gift i flere år, har flere barn og har vært rimelig aktive på sex-fronten store deler av tiden. I de siste to årene har sexlivet vært litt preget av småunger, mye jobb og stress men nå begynner vi å få det i gjenge igjen. Nå fantaserer vi om trekant, gjerne med en mann i tillegg til oss.

Jeg vet ikke om det er bare tanken på det som pirrer meg men nå går vi med et reelt ønske om å prøve. Jeg aner jo ikke hvordan jeg reagerer i situasjonen eller noe... Og jeg har jo tenkt en del på hvordan det konkret skal foregå og alt, men... Sjalusi og den biten har vi diskutert mye. Vi er veldig trygge på hverandre der, men hvem vet... Er det noen som har hatt trekant her og hvordan var dette? Eller innspill??? he he er helt viril for tida og det er jo skikkelig pirrende dette her. Vi er ikke klare med kandidaten som skal få være med enda heller da så det gjenstår litt...

innspill, innspill, mottas med takk!!! eller bare synspunkter da!

Skrevet

Jeg hadde et 10 årig forhold bak meg. Nå skal det sies at det ikke var av det beste, har vært pause to gang i løpet av den tiden, men til slutt fant vi ut at vi skulle piffe opp sexen. Prøvde faktisk partnerbytte og var bestemt på at dette ikke skulle resulterer i sjalusi og annet, kun en piff vi kunne ta med oss. Vi var beruset når dette skjedde, jeg opplevde det ikke som noe spesielt men det gjorde tydeligvis min x... 1 mnd etterpå flyttet jeg ut og rett etter det flyttet den nye berta inn. To familier ble splittet... nå skal det jo sies at mitt forhold ikke var av det beste, MEN at hun kom inn i bildet fikk jo fart på sakene! Gjør ALDRI noe slikt igjen!

Skrevet

Huff dette var ille. Hun nye berta var hun i det paret dere "byttet" med? Huff, ja det er jo slike ting man må ta høyde for...

Skrevet

Vi har sex med et vennepar når "det passer sånn". :-) Det er kjempedeilig! :-)

Startet på en fest en gang, det må være ca 8 år siden. Her er det ingen sjalusi eller noe "grums" - det er helt uproblematisk for oss alle 4.

Høres ut som om dere har tenkt og snakket grundig gjennom dette, så jeg vil absolutt anbefale det på det varmeste! :-)

Skrevet

Det bør være nøye gjennomtenkt..

Selv har jeg hatt det 4-5 ganger, både i dette og et tidligere forhold +

4 kant to ganger :) (hjelp, har ikke talt før.......;-)

Jeg synes det er fantastisk :) spes. to par, men kunne aldri, aldri hatt partnerbytte..........vil heller ikke at mannen skal knulle en annen, det gjorde han en gang og jeg ble bare lei meg og vi måtte stoppe.. men

ellers veldig bra og vanskelig å planlegge, må nesten være spontant..

Skrevet

Ja det var hun og hun var en nær venninne av meg. Så jeg ble dolket i ryggen på et groveste av både xn og venninna. Dette er ting man bør ta høyde for. Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt en mann første gang så risikerer hvertfall ikke du at mannen faller for kjerringa. Hehe :)

Skrevet

Nei egentlig tror jeg det er noe som mangler når man deler mannen sin med andre... Så det gjør jeg aldri igjen.

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg kan ikke skjønne at dere vil dette!!!

Jeg kan ikke tenke meg å ha sex med andre enn mannen min!! Og hadde ikke greid tanken på at han skulle ha sex med andre enn meg!

Skrevet

Blir ikke to par sammen fort til at slags partnerbytte? Bare at alle er tilstede på en gang?

Skrevet

poenget her er jo at vi skal ha sex SAMMEN da, med en part til. Ikke at vi skal bytte eller at en skal være passiv. Men jeg er ute etter skeptiske meninger også, jeg har jo ikke bestemt meg enda

Skrevet

Har hatt det en gang. Hadde 2gutter. Jeg var ikke i ett forhold, men datet han ene. Var han som fikk meg med på det og ordnet med alt mulig. Ville aldri hatt det hvis jeg var i ett forhold. For så hvordan han jeg datet ble. Ble sjalu osv.

Men faktisk så kunne jeg ikke tenke meg det igjen. Da var jeg ung og levde livet. Nå har jeg stiftet familie. Blir mer tilfredstilt av min mann enn det jeg ble av de 2 den gangen;)

Skrevet

Det bør være nøye gjennomtenkt..

Selv har jeg hatt det 4-5 ganger, både i dette og et tidligere forhold +

4 kant to ganger :) (hjelp, har ikke talt før.......;-)

Jeg synes det er fantastisk :) spes. to par, men kunne aldri, aldri hatt partnerbytte..........vil heller ikke at mannen skal knulle en annen, det gjorde han en gang og jeg ble bare lei meg og vi måtte stoppe.. men

ellers veldig bra og vanskelig å planlegge, må nesten være spontant..

Skrevet

Jada der kom innlegget dbl.sorry

Skrevet

Vi har hatt det noen ganger. Hatt med en kamerat av samboeren min som jeg kjenner godt. Har vært deilig, men samtidig er jeg hele tiden redd for at han skal bli sjalu, at jeg stønner for mye når kameraten hans tar meg osv. En gang i fylla hadde vi med en annen kamerat, han synes jeg ikke er noe å se på, og det var ekkelt. Angret som en hund dagen etter. Når dette er sagt er det noen ganger han har dratt dette fram i krangler, og det synes jeg er dårlig gjort, for det har alltid vært han som har lagt opp til trekant. Vi har litt sånn spesielt sexliv, der han kontrollerer meg, det er det jeg tenner på, men han blir veldig kåt av å se eller høre om når andre har knullet meg.

Vi har hatt med ei jente en gang, det syntes jeg var deilig, men da var han ganske full, så det var nesten som jeg og hu jenta hadde mest sex sammen. Det var en uttelling av mine fantasier med ei jente. Men hadde det vært ei jente som var deiligere enn meg og vi omgikk henne til vanlig, hadde jeg nok blitt sjalu. Er vanskelig det der. Mange følelser inne i bildet, og man må jo huske på at tredjeparten og har følelser, er jo ikke bare en sexdukke. Ble langt og rotete etter noen glass vin dette her...

Men dere bør snakke nøye igjennom ting først og sette opp spilleregler, så får dere nok en fin opplevelse.

Lykke til:)

Skrevet

hatt 3 kant 2 ganger. 1 gang var jeg singel, var helt greit da:-)

Har også prøvd 3 kant med samboern min nå, det var ingen suksess akkurat, selv om det var godt gjennomtenkt. Skal ALDRI gjøre det igjen. Var helt grusomt, jeg bare gikk ut til slutt. Og tenker fortsatt på det, over et år siden det skjedde.

Skrevet

Unskyld at jeg spør, men fortsatte de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...