Gå til innhold

tenkt på vinterdress allerede??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så de har begynt å komme nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt allerede, reimatec. Jeg fant størrelsen jeg var ute etter på barnas hus, 30%. Fjorårets farger, men det spiller ikke rolle for meg. Ganske fornøyd;)

Skrevet

hehe,nei vettu meg hva..

finner alltids noe når jeg trenger det:))

Skrevet

Kjøpte både vinterdress og regntøy med fór på salg i vår, så det ligger og venter i skuffen ja, akkurat hvilken sesong vi har klær fra er ikke så nøye. Synes ofte det blir så fort utplukket når det nye kommer inn, evt. er det bare det dyreste som er tilbake.

Skrevet

Nope, ikke enda. Har en Troll dress som skal selges først før jeg kjøper ny, venter til høsten jeg....altså oktober mnd.

Skrevet

Håper på at ReimaTec dressen fra i fjor fortsatt passer, hvis ikke kjøper jeg en ny når han trenger den. Altså når det begynner å bli kaldt.

Skrevet

Det har jeg :-)

Kjøpte 2 MIkk Line dresser, 2 Mikkline vinterjakker og 2 par votter

Pris???

650,- :-)

Var på lagersalg i DK

Skrevet

I fjor hadde jeg vinterdress fra Polarn o Pyret, og det har jeg tenkt å kjøpe i år også. Maken til deilig dress dress skal en leite lenge etter. Selv i klissblaute vestlandsvinteren holdt den tett, poden var ikke våt en gang hele vinteren.

Verdt å betale litt for, spør du meg....

Skrevet

Å ja da... Sjekket dressene som henger i skapet i går. Snuppa er 2 år og druknet omtrent i ReimaTec str 92 (kjøpt på salg i mars, 50% rabatt). Prøvde ReimaTec str 86 som hun brukte i fjor og den sitter som et skudd!

Skrevet

Bor i Oslo og her brukte snuppa kun alleværsdressen sin i hele fjor vinter. Var 2 år i februar. Hra gatt til innkjøp av en ny en nå i våres ettersom den hun har begynner og bli liten og regner med at hun fint klarer seg med den i år også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...